Gå til innhold

stoler du blindt på mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg stoler på mannen min og har aldri hatt grunn for å ikke stole på han.

men nå i det siste har jeg begynt å fått en sånn rar snikende følelse over at det er noe en eller annen plass.

hva gjør dere i tider når dere er i tvil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Je stoler 100% på mannen min. Han er alt for samvittighetsfull til å gjøre noe ala utroskap. Han ville hvertfall ikke klart å lyve om det.

Skrevet

Aldri vært i tvil i løpet av disse 15 årene :-) Jeg har selv hatt svin på skogen i mange år og vet hvordan man skal oppføre seg dersom man skjuler noe... Han skjuler ingenting :-) Ikke jeg heller lenger - aldri mer!

Hva med å tømme batteriet på din tlf for så å spørre om du kan låne hans hvis du skal ut å gjøre storhandel? Kanskje han kommer på noe mer du må kjøpe, eller du må spørre om noe???

Skrevet

Det er ikke noe lurt å være blind uansett, men jeg stoler på mannen min ja. Har du en følelse av at noe er galt, så spør og se hvordan han reagerer. De færreste klarer å være helt upåvirket når de lyver, og jeg antar at du kjenner han godt?

Håper du tar feil :)

Skrevet

Jeg stoler også 100 % på mannen min.

Jeg har tidligere hatt forhold der jeg opplevde utroskap, og en ting er sikkert og det er at de får en spesiell følelse når det er noe på gang. Er man i tvil, har man oftest rett i at en bør være ekstra på vakt.

Rådet til 15:10 synes jeg var en lur ide.

Menn som er livredde for telefonen sin, skjuler noe....

Skrevet

Nei, og det er av den enkle grunn at vi mennesker ikke er laget 100 % rustfrie, for å si det sånn. Ingen er perfekte, men vi er heldigvis i stand til å både tilgi og forbedre oss. Nøkkelen er kommunikasjon.

Feilskjær kan vi alle ta, men jeg stoler på at JEG klarer å ta de signalene den dagen de evt måtte oppstå og jeg stoler på at feilskjæret ikke er større enn det vi klarer å rydde opp i. Så godt tør jeg påstå at jeg kjenner han jeg elsker.

Skrevet

Selvfølgelig stoler jeg på han.

Men så spørs det litt på hva du mener med å stole blindt på da? Jeg stoler blindtpå at han alltid stiller opp for familien vår,jeg stoler blindt på at han håndterer økonomien vår til vårt beste,jeg stoler blindt på at han alltid kommer hjem til oss og jeg stoler blindt på at han er ærlig mot meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...