Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg er mørk blond/brun fra naturens side, og farget det for noen uker siden veldig brunt. Mørkt brunt. Til vinteren tenkte jeg å lysne det litt. Ta en lysere utgave av brunt, for ikke å se heeeelt grønn ut i ansiktet *ler* Man blir jo så FANTASTISK flott ut i den norske vinteren ;o) Men kan jeg lysne det selv hjemme med en lysere farge? Eller MÅ jeg til den dyre frisøren? Takker for svar )
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Tror du må til frisøren å farge det/avfarge det. Jeg har mørkebrunt, men jeg har farget det så mange ganger med samme farge at det nok er nesten svart. Men det er bare bleking som lysner det. Å begynne med det selv er et hærk.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Var det en permanent farge du brukte da? Om det var det må du dra til frisøren.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Uff var redd for det ja. Ikke gøy men....... og dyyyrt. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå