Gå til innhold

Dere som kan dette med hårfarging.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mørk blond/brun fra naturens side, og farget det for noen uker siden veldig brunt. Mørkt brunt.

 

Til vinteren tenkte jeg å lysne det litt. Ta en lysere utgave av brunt, for ikke å se heeeelt grønn ut i ansiktet *ler* Man blir jo så FANTASTISK flott ut i den norske vinteren ;o)

Men kan jeg lysne det selv hjemme med en lysere farge? Eller MÅ jeg til den dyre frisøren?

 

Takker for svar :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du må til frisøren å farge det/avfarge det.

 

Jeg har mørkebrunt, men jeg har farget det så mange ganger med samme farge at det nok er nesten svart. Men det er bare bleking som lysner det. Å begynne med det selv er et hærk.

Skrevet

Var det en permanent farge du brukte da? Om det var det må du dra til frisøren.

Skrevet

Uff var redd for det ja. Ikke gøy men....... og dyyyrt.

 

 

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...