Gå til innhold

Hvordan er formen?:)


3 små!:) Gutt, gutt og jente!

Anbefalte innlegg

Eneste jeg kan si at jeg merker noe særlig til av symptomer er at jeg er veldig trøtt og energiløs... Ellers føler jeg formen er veldig bra og jeg krysser fingre for at kvalmen holder seg unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er frisk som en fisk! Eneste jeg merker er at puppene er dødsvonde! Jeg vurderte å teipe dem fast før joggeturen i morges! Hahaha...

 

Har slitt med bekkenløsning tidlig i mine 2 forrige svangerskap, og krysser fingre for at jeg slipper unna denne gangen! XX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg merker også disse puppene. De har egentlig aldri vært særlig store hos meg, men nå kjenner jeg at dem vagger når jeg går uten bh, veldig merkelig, hehe. Og det er selvgølgelig umulig å ligge på magen å sove (det må jeg jo venne meg av uansett nå...) Ellers er jeg litt kvalm nå og da, og trøtt, vondt i ryggen, oppblåst, og kjenner tidvis noe "rykk og napp"i magen. Bortsett fra det, er jeg helt som vanlig, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen har egentlig vært ganske grei.. hatt veldig vondt i puppene, men ikke merket noe særlig annet enn det. Men idag derimot, er jeg kvalm (skikkelig uggen, men har heldigvis ikke kastet opp ennå.) Svimmel, og en dundrenes hodepine. Nå er det igang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske kvalm og uggen hele tiden, men det var jeg i forrige svangerskap også, kastet opp helt til uke 19..

 

Ryggen krangler også med meg, så satser på at det ikke er bekkenløsning på gang.. Ganske tidlig å begynne med det i grunnen, men det var det første jeg merket når jeg følte på meg at jeg var gravid..

 

Ellers litt trøtt og slike ting som hører med :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er igrunn ganske kvalm hele tida, men har sluppet unna oppkast ihvertfall. Ellers vondt i puppene. Men litt skal en jo ha!!! Er i uke 4 nå, så håper iallfall kvalmen snart kan gi seg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalm, svimmel og har lyst på alt jeg spiser bare en gang..faktisk...

Åsså satt jeg å så "Løvenes Konge" sammen med lillemor her om dagen og grein når faren dør...kanskje litt hormonell...å må ALLTID opp å tisse om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene er det største problemet. De var passlige før 75D og nå er de enorme(har BH 75 E nå).

Har hodepine og litt kvalm midt på dagen. ellers OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen var veldig bra inntil for en uke siden. Jeg jobbet, traff venner og jogget til og med flere ganger i uka.

 

Naa er kvalmen kommet for fullt og jeg er skikkelig daarlig!!

Spyr og spyr og spyr litt til. Trött og helt utslitt og ligger sykmeldt, ai ai.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elendig!!! Hadde håpet jeg kunne styre unna kvalmen denne gang, men nei:-(

Vet ikke hva jeg skal gjøre, er i jobb nå, men føler jeg gjør en elendig innsats når jeg plutselig bare må løpe på toalettet. Jeg jobber med mennesker hele dagen, og nå i det siste har jeg ikke engang orket å sminke meg før jeg har gått på jobb. Da føler man seg flott når man står ovenfor en kunde og skal være blid og hyggelig:-(

har ikke lyst til å sykemelde meg heller, jeg var så mye syk i de to forige svangerskapene, så jeg tenkte at DENNE gangen skulle jeg klare det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er helt super!! Gikk på en liten fjelltopp på søndag, + at jeg bakte masse kaker til min datters bursdag. Så lever som normalt. Jeg har kjendt littegrann mensmurringer og stikninger, og litt ømme pupper om jeg klemmer litt på de, men ellers fin.

Slik var det sist også, helt til ca. uke 20, da ble jeg forferdelig plaget med kynnere, som gjorde at min aktivitet ble begrenset. Jeg hadde også litt bekkeløsning sist, så vi får se hvordan dette utarter seg. Foreløpig prøver jeg å nyte livet som frisk og rask så lenge det varer.

 

Men er hormonell, og har fått mye kortere lunte! Må passe meg litt der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...