Gå til innhold

Hva er planene for helga da, jenter?


3 små!:) Gutt, gutt og jente!

Anbefalte innlegg

Her skal ungene og jeg møte mannen på butikken og handle for helga og den kommende uka. En fast fredagsaktivitet for vår del;) I morgen skal begge ungene på overnatting faktisk! Første gang på nesten 10mnd, så da skal vi får ordna litt i kjelleren (rive ut litt materialer som er skadet av fukt...) og få laget hundehus til vofsen. Så må vi finne på noe gøy på kvelden som IKKE er her hjemme;) Hehe... Sove lenge på søndag, ordne god frokost og så hente unger og kose oss med en tur eller noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes ut som en koselig og produktiv helg :)

Her blir det nok litt rydding og vasking etter håndtverkerne som har fiksa nye vinduer og greier på kjøkkenet vårt, vinterskohandling og kanskje jeg jager mannen og sønnen en liten tur i skogen :) de trenger jo frisk luft. Gleder meg også til kafetur med venninne. Jeg drikker jo nesten ikke no kaffe for tiden, så skal bli godt med no skikkelig fra Stockflets :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal jobbe på lørdag og ta meg en god lang tur opp til Frognersetern på søndag sammen med samboer og venner. Det skal bli godt. Ute hele dagen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal vi "låne bort" ungene våre til Søndag,og feire jobben til mannen min sitt 10 års jubileum.

Det vil si Lange kjoler og flotte dresser,regner med det skal bli bra =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D blir dugnad og garasjebygging for vår del pluss at jeg skal skrive ferdig en bacheloroppgave:) Produktiv helg får man håpe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal paa langhelg-tur og vaere litt turister i Pamplona og San Sebastian! Meldt regn og surt, men vi skal nok kose oss likevel, saa lenge jeg greier aa holde meg vaaken.... Herregud saa troett jeg er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har bursdag i dag!! Og seinere kl. 12 er det "stiletthæl-race" hvor eg skal delta! Det blir gøy!! Hælhøgde er min. 9 cm!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange hyggelige planer:) Håper alle koser seg:) Her er ungene levert til overnatting og huset er veldig tomt... Skikkelig rart...

 

Gratulerer med dagen, da, Liisu! Håper du får en strålende dag! Gikk stiletthæl-racet bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Race gjekk fint. Eg kom på 3. plass. Det var 39 deltakerer til sammen. Mangen blei diskv. harde bud, men juksing er ikkje noe gøy!! Herlig dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...