Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Har hatt Easy Walker classic før og Urban Jungle. Synes trillekomforten er bedre på OTH, men vi har snart 3 barn og jeg tenker på at Easy Walker tar mindre plass i bilen og er lettere å ha med seg på tur. Hun som skal ha den blir 2 i november og kommer til å bruke den et års tid. Noen som kan hjelpe meg å bestemme meg...? Hun har Bugaboo Cameleon nå, men den skal babyen arve.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Easywalker, Easywalker, Easywalker!! oth blir jo så himla lang sammenlagt.... har hatt den og:) hva med tfk da? den tar om ikke enda litt mindre plass?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Takk for svar:). Tfk liker jeg ikke så godt designet og hjulene på. Mulig det blir Easy Walker... HI
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 Du bør kanskje lese denne testen, med hensyn til blant annet ftalater.. http://www.barnevognguiden.no/siste-nytt/forbrukerradet-har-testet-sportsvogner.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå