Gå til innhold

Er dere flaue over å være på dib?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser på dib nesten hver dag, men jeg sier aldri noe om dib til andre jeg kjenner som er gravide/har små barn. Selv om det et par som jeg mistenker at også ert endel på dib. Merker det fordi de engasjerer seg i typiske "dib-tema". Teppe over vogna for eksempel.

Det er litt tabu å være på dib, ikkesant? Man sier det ikke til noen liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, skammer meg, kanskje fordi jeg er mann.

Skrevet

Er vel litt som Se&Hør... Alle leser det, men ingen kjøper det?!

Jeg synes det er flaut, men har nå hengt her inne i noen år nå og kommer meg ikke unna:)

Skrevet

He he, ja det er mye gøy å lese her, ikke sant? Samme om man er dame eller mann

HI

Skrevet

Ja, er litt flau :P Hender jeg snakker om noen debatter her til min mann. Sånne som den tråden om ting mannen ikke vet om deg. Men han flirer litt av meg hvis jeg snakker om det... Prater ikke om det til venninner, og er mest anonym, fordi jeg kjenner et par som har vært iallfall på barnimagen og som vet nicket mitt :P

Skrevet

Jeg er også kjempe nyskjerrig på om vennene mine er på dib, men der er helt uaktuelt å spørre og røpe seg selv. Lurer på om ingen av dem er på dib, eller om de er det, bare at de har det på samme måte som meg.

Er det noen som har det sånn?

HI

Skrevet

JA! Sier det ikke til en sjel...

Men jeg er innom hver dag likevel, og blir like oppgitt hver gang...

Skrevet

Er flau over å være på DIB, men deler gjerne med venninner at jeg er på både babyverden og Foreldreportalen...de nettstedene er mer saklige og personlige.

Skrevet

hehe, nei det er vel ikke noe jeg snakker med barselgruppa om.

Merkelig egentlig.... det burde jo ikke være noe å skamme seg over.

Hender jeg må lese ett og annet innlegg for mannen min, han kaller det "forum for fåreskaller". Ikke så rart kanskje, det er det ekstreme han får høre.

Skrevet

Ja, jeg er flau, mest fordi jeg er statsminister, og egentlig har mer enn nok å gjøre fra før. Men dere får meg ofte til å le, og det trenger jeg i en stressende hverdag.

Hilsen Jens

Skrevet

Og der kom humordronningen inn. Vet alltid hvordan du skal få sagt det. Ler og ler....

Skrevet

Ja, jeg synes det er litt flaut! Kan si at jeg er inne og leser av og til, men har aldri sagt at jeg skriver innlegg selv. Nå er jeg ikke den mest aktive brukeren, og skriver ikke så mange innlegg. Noen av venninnene mine sier forteller også at de er inne og leser på "de derre foruma, og gud så mye teit får seg til å skirve". Så sitter vi der og humrer litt alle sammen, men de er vel mer aktive de også enn de gir uttrykk for ;)

Men man kan jo få vite mye nyttig her også da! Og det er jeg glad for :)

Skrevet

Horfor i alle dager er dere flaue for det?

Og hvorfor i alle dager er dere her da, hvis det vekker skam og flau følelser i dere.??

Merkelig.

Skrevet

Kanskje om jeg var "avhengig" og satt her daglig. Jeg er på barnimagen jeg da... Kommer innom for trimesterforumene og for å få informasjon. Greit nok for en førstegangs som lurer på mye. Alt er jo nytt. Tror ikke jeg vil bli værende her etter fødselen, men man vet jo aldri. Det er egentlig ikke mye som interesserer meg her på anonymforumet, men titter nå innom her også før jeg logger av. Er man flau over å være her, er man her for mye, tror nå jeg... Ikke forstår jeg hvordan enkelte som har barn har tid til å være på nettet mange timer om dagen slik som noen er.

Skrevet

Jeg sier ikke til noen at jeg henger på dib og andre babyforum. Ikke fordi jeg er flau, men fordi jeg er så forskjellig fra de jeg kjenner med baby at jeg tror vi er vidt forskjellige typer forumbrukere. Vi er egentlig vidt forskjellige IRL også, men det vises så mye bedre i diskusjonsforum, synes jeg. Og ikke alle oppfatter disse forskjellene som noe positivt. I hvert fall ikke mine venner med baby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...