lykketrollet:) Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Har så lyst på dette.... Noen som har? Hva kostet det? Og hvordan utførelse er det? Vanlig klassisk stil eller materialistisk. Jeg liker sistnevnte, og har lyst på glatt dør med 3 små glassruter nedover.... Har lysegrått hus (ikke så stort) - type 1 1/2 etasje og hvite karmer/ vindskier.
tigergutt<3 Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Vi har en sort 1 1/2 dør med 3 små vinduer i hvert felt. Vi har bestilt på mål fra gilje. men Sweedoor har også slike enkle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå