Gå til innhold
Det blir noen minutter nedetid og ustabilitet i perioden 11:30-11:45

kjenner meg deppa og nedstemt i dag....


Uro4

Anbefalte innlegg

er siste dagen i permisjonen min...og det plager meg !

Gruer meg så innmari til å levere på skole og bhg, så rekke jobben,...

Hater stress ! hater å stå opp gryyytidlig....

 

Gruer meg til husarbeid og klesvak på kveldene, slitne unger, mindre tid med jentene mine....

 

Skulle så innmari ønske at vi hadde masse penger å råd til å jobbe redusert...Men, nå er vi skrapa på alle kontoer, etter t jeg har vært hjemme ulønnet i 3 mnd....

Så nå MÅ jeg tilbake til jobb....

 

Veit at det sikkert går bra etterhvert, men jeg klarer ikke la være å deppe litt alikevell ... :-((

 

Eneste koselige med denne dagen er at vi får besøk av familie nordfra....som vi ikke ser så ofte :-) 1 år siden sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk på de flotte jentene dine og alt det gode du har:)....selv om hverdagen blir litt stressende, så kan alt bli bedre med planlegging og organisering og rolige helgeaktiviteter.

 

Men du...jeg skjønner hva du mener altså...jeg er bare så optimistisk nå fordi jeg har mamma på besøk som rydder og ordner og leker med lillemann dagen lang:)

 

Vi har jo bare et barn, men jeg ser hvor liten tid jeg får til forskjellige ting. F.eks trening blir ofte nedprioritert. Det er lillemann, rydding, klesvask og mat som blir fokus. Og så kollapser vi i sofaen når han har sovnet.

 

Håper dere klarer å finne en hverdagsrytme som passer for dere, selv om dere er i full jobb og har barn både i barnehage og på skole.

 

Klem!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen følelsen. Jeg satt siste dagen før jobbstart og stortuta i sofaen. Stakkars lillebror som skulle være med pappa (visste jo at det var teit, men klarte ikke å la være)! Og da han begynte i barnehagen var det også ille.

Nå kunne jeg jo ikke tenkt meg noe bedre. det er deilg å gå på jobb og vite at han har det flott i barnehagen sammen med de fantastiske damene der og alle de herlige barna. For ikke å snakke om storesøster som også er der. Jada, dagen er mer hektisk, men det er flott likevel :) Også får man voksenkontakt og har mer lyst til å finne på noe med ungene når ettermiddagen kommer - og helga :)

 

Nei, vi er teite mammaer, men innerst inne vet vi jo at det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff kjenner meg selv igjen. Først var når jeg skulle jobbe og han være med far, så barnehagen. Men har godt veldig bra og det gjør det som regel. Litt styr om morningen da barnehagen er et stykke unna, men det løser seg fint.

 

Det som er verst er at tassen ennå kan sove lenge om morningen, og jeg ikke har hjerte til å vekke han alltid, så da blir det litt stress. Men det ordener seg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei....

Uka har vært HEKTISK.... HAr ikke kommet i skikkelig gode rutiner enda...

Til uka begynner jeg enda tidligere, så den blir nok tøff...

Men, gi meg et par uker, så har vel vi gode rutiner vi også-

 

Det jeg synes er kjempetrist, er at jeg ser jentene så lite.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...