£adybird Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg har ei tidligere venninne som jeg ikke snakker med mer. Hun behandlet datteren min helt uakseptabelt (på grensa til barnemisshandlig etter min menig) så vi har kuttet all kontakt med den familien. Men hun har lånt en DVD av meg som jeg gjerne vil ha tilbake. De flytter om noen uker. Å jeg skulle gjerne hatt den før de drar. Jeg har tenkt å bare sende en sms hvor jeg skriver at dvden min kan legges i postkassa mi. Men det syns mannen min var frekt. Har dere noen forslag til hva jeg kan gjøre?
tine0810 Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 hvis det er en vanlig dvd du kan kjøpe igjen på butikken hadde jeg ikke giddet....bare la henne beholde den .....hvis du ikke snakker med henne...
♥min♥lille♥prinsesse♥ Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Det er absolutt ikke frekt. Det er jo din DVD! Irriterende med folk som ikke leverer tilbake ting de låner...
Gjest JuniGull2010 Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 Ja, jeg hadde nok bare kjøpt en ny selv... Med mindre det er en spesiell film du ikke får tak i. Da hadde jeg nok bare bedt henne om å legge dvd`n i postkassa. Hvis vennskapet er over og hun er klar over det, så er det ikke vits i å late som ingenting.
£adybird Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2010 Det er en treningsdvd som jeg fikk i et blad for en stund siden. Å får ikke tak i den igjen. Det er uaktuellt at hun bare skal få den fordi hun hun ikke kan oppføre seg eller kontrollere sinnet sitt. Å ja hun vet vennskapet er over. Det var hun som regelrett kastet oss ut av leiligheten sin. Da vi måtte storme inn å redde datteren vår fra å bli angrepet av henne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå