Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg skal på skalldyrfest hos svigerfar, og han hadde hørt at det kunne jeg ikke spise, så han har ordnet et alternativ til meg. Er jo kjempekoselig av han, men jeg vet ikke hva som er grunnen, er det fare for allergier eller er det for at barnet kan få vondt i magen? Jeg elsker krabbe, er det beste jeg vet og blir kipt å se andre sitte å spise dette når ikke jeg kan. Noen som har erfaringer med dette?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Ja, du kan det, men en gyllen regel er å ikke spise så mye av en ny matvare i tilfelle babyen reagerer.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg spurte akkurat min lege om dette selv, og du kan fint spise det, allergier er sterkt overdrevet når det gjelder skalldyr, men du kan få en liten krabat med mageknip, slett ikke sikkert, men spiser du litt og med måte er det ikke fare for noe som helst.. Min lille tulle ble litt uroli, les: urolig mage men hadde ingen plager ut over det babyer kan få når man har spist noe de reagere på.. nå er hun 12år og har ingen allergi, men elsker sjømat, i motsetning til min sønn på 15, som ikke kan fordra.. Bare så det er sagt har jeg også en liten krabat på 4mnd nå, så det med legen var ikke 12år gammelt nytt
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Takker for svar=) Da gjør jeg et forsøk, og skal spise med måte...hehe HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå