Gå til innhold

Emmaljunga city cross; Hvilken vognpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter barn i januar, og lurer på om noen har noen gode forlsag til hvilken vognpose som passer i en city bag? Gjerne en som ikke er så altfor dyr. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

voksi urban, men den er dyr...

Skrevet

dette lurer jeg på også..

Har en voksipose jeg har arvet (tror dette er voksi classic) og den blir altfor stor for vogna.. Så ble jeg tipset om Oldenwalder, men den var så veldig lang..

Så nå tror jeg det står mellom følgende:

- skinnpose fra Nøstebarn

- easygrow

- voksi mini

voksi urban som anbefales over her har jeg aldri hørt om før - men mulig jeg må ta en titt på den også..

Skrevet

Vi hadde først en VoksiClassic, men den anbefaler jeg ikke! Alt for stor og tung og klumpete.

Byttet til Odenvalder dunpose (den med bamsen inni). Den passer kjempefint i citybagen og du kan bare dytte den litt opp i enden hvis den blir litt lang i bunnen.

Synes ikke den bare er bedre å ha i citybagen, men synes det generelt sett er en bedre pose. God og varm og mye lunere i åpningen. Lettere å snøre sammen. Posen er også veldig lett og myk.

Anbefaler denne på det varmeste :)

Skrevet

vi har kjøpt voksi urban etter mye vurdering.

Har kjøpt og returnert oldenwalder-posen da jeg ikke likte denne, og syntes den ble altfor lang til city crossen.

Voksi urban har ull i "bunnen", er størrelsesmessig veldig riktig til city cross og kan forlenges slik at den kan brukes så lenge barnet trenger en pose. Den koster 2000,- men vi ser på den som en investering som kan brukes til neste barn også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...