Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=24750910 ALDRI I VERDEN om jeg hadde kjøpt så slitte klær... så dyrt!!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Herregud så frekke folk er! Hvem faen vil kjøpe de fillene der? Og så til den prisen da gett!!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Nå vett ikke jeg hvor mye disse klærne koster nye, men jeg ville faen ikke hatt de gratis engang.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Man får jo nye klær for den prisen der om man er litt bevisst da....Noen som prøver seg ja, men tror det skal ventes lenge før de der blir solgt...
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Hahaha...det er jo helt fantastisk hvor dumme folk kan være! Samtlige av klærne var jo ødelagte, dette kalles søppel.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Viste linken til ei venninne og hun lurte på om det var noen som hadde kommet over en sekk med barneklær som var kastet. Lillelam buksen kjøpte jeg selv ny til 250 kr. Helt utrolig. Fint med gjenbruk, men da får prisen stå der etter. Har masse nøstebarn etter min gutt, men ville aldri solgt det så dyrt, selv om mine er uten hull og flekker.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #7 Skrevet 8. oktober 2010 Ja den var drøy. Jeg solgte omtrent like mye i en diger sekk. Klærne var til litt større barn (3-4 år) da, men jeg tok SAMLET 400 for hele sekken. Og skjemtes litt, siden det ikke var sååå mye ubrukt og merker. Det er lov å prøve seg, men det der grenset litt mot frekt...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #8 Skrevet 8. oktober 2010 Tar jo nesten like mye for det som er slitt og flekkete som det som der fint ut. Hadde faktisk vurdert å kjøpt noe av det uten flekker om det var mye rimeligere, jeg er flink med synåla...
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #11 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg hadde sikker kastet mye av dette!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #13 Skrevet 8. oktober 2010 Flekkete og hullete klær...hadde ikke ville hatt dem om jeg fikk dem gratis. Skulle tro det var en tulleannonse, men tviler på det siden den er så gjennomført.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #14 Skrevet 8. oktober 2010 Masse hull og slitte klær...lurer på hvordan hun har vasket ullklærne eller hvor mange barn som faktisk har brukt dem tidligere. Jeg har brukt nøstebarn sine ullklær på barna mine og har aldri fått slitt hull på dem. De fleste klærne minstemann bruker er brukt til 2 eller 3 barn og har ingen hull eller antydninger til slitasje på knærne.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #15 Skrevet 8. oktober 2010 Herreguuud!!! Jeg ga ikke slike slitte klær til barnehjemsbarna i Romania engang. Kastet alt med flekker. Kan heller ikke huske min slet sund klærne slik som dette. Ublu priser, hun må være ekstremt gjerrig.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #16 Skrevet 8. oktober 2010 Hva kan man si... Det er jo lov å prøve seg?? Og jeg var redd jeg hadde overpriset podens utvokste klær som var ubrukte eller brukt en gang... Hehe..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #18 Skrevet 8. oktober 2010 herregud! hva skjer med å prøve å selge helt ødelagte body'er egentlig? da tenker jeg på de som var helt revna i skrittet.... de er jo ubrukelige!
Lilleleen Skrevet 8. oktober 2010 #19 Skrevet 8. oktober 2010 Godt vi slipper å kjøpe dette ;o) Da kjøper jeg heller nye og billigere klær på H&M, Lindex og kapahl )
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #20 Skrevet 8. oktober 2010 Helt utrolig, personen må vel være litt syk? Det der er bare pinlig.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #21 Skrevet 8. oktober 2010 Må bare dytte litt, annonsen er jo humor i seg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå