Gå til innhold

sulten!!


SolRikke

Anbefalte innlegg

Fader, jeg er sulten hele tiden! Dette er veldig uvant for meg, jeg har vært 50kg siden tenårene. Jeg er jo ikke vant til å spise så mye. Hva pokkern er det man spiser når man ikke har lyst på noe, men er driiitsulten? Tips anyone? Har prøvd brødbakst - tørt og kjedelig. Kjeks - ihvertfall tørt. Fiskekaker - kvalmende. Klementiner - for syrlig. Druer - for tamt.... jeg vil liksom ha noe jeg kan ha i skapet å gnafse på når jeg blir sulten.. hum... :( sulten... men veldig glad :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Inlove.....

Hehe :) kjenner til følelsen :)

 

jeg fant noe genialt i går..Tex mex nacho ships. Salt og godt :)

Det funka for min del.. :) kanskje deg også? det er vel ikke det sunneste akkurat..men godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner følelsen. Jeg får en underlig sultfølelse som fort krysser grensen til kvalme om jeg ikke spiser noe. Jeg har gulrøtter og tapinikjeks i vesken. Ellers kan det være godt med en skive ristet loff med bare litt smør på dersom du skal roe magen og er redd for å spise noe kvalmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner følelsen, og vekten (veier noemalt mellom 55 og 58).. Sist la jeg på meg 22 kilo, tror jeg hehe. sulten heeele tiden. tror kroppen min hadde godt av det, om ikke hadde jeg vært veldig skranten etter endt ammeperiode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å vite at det ikke er bare meg som kjenner det sånn, hehe. Og takk for gode tips. Jeg har prøvd med på kålrot, det fungerte ganske bra, men man blir litt tung i magen av det og promper mye, hehe, stakkars samboern. Men nachochips og tapini kjeks skal jeg huske på, godt med noe crunchy og salt. Takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg fungerer rosinboller godt. Ellers er jeg veldig glad i middagsmat.. f.eks lasagne fra i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inlove.....

å hææææærligheeeeet, nå MÅ jeg ha knekkebrød med nugatti... Ringer sambo med en gang å få han til å kjøpe det <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det funka det da :) Men det virker som at uansett hvor mye jeg spiser så blir jeg sulten igjen med en gang etterpå. Har kjøpt inn masse frukt som blir "snacks" når man er lei knekkebrød med nugatti eller har spist opp nugattien, hehe. Dæven jeg kommer til å bli bæl-feit av dette svangerskapet... haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...