Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 ..og hormonene flyr som måker rundt daggammel fiskeslo når: - Man begynner å gråte av Hannah Montana The Movie..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 når du begynner å gråte for at du mister litt ris ned på gulvet. når du begynner å gråte for at du ikke rakk bussen selv om det bare er fem minutter til neste buss. når du begynner å gråte for at dagens episode av hotel cæsar går ut. når du sniffer grønnsåpe når du tygger på tannbørsten samtidig som du står og sniffer ajax sitron når du ruller rundt i rullestolen din (bekkenløsning) på en skobutikk og sitter og sniffer med en sko oppunder nesa.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Hehe.. Jeg er bare noen uker på vei enda, og ser at jeg har litt av hvert å se fram til.. HI
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 - Når du syns det er helt ok å kjøre gjennom drive Thru på MCDonald's for å bestille din andre big mac meny på 10 min! - Når du begynner å gråte fordi du mistet noe på gulvet, fordi du ikke aner hvordan du skal få det opp! - Når du ikke husker hvordan underlivet ditt ser ut! - Når du bare MÅ ha mere is, etter å ha spist en to-liter allerede, alene! - Når du trenger ikke gidder å bruke sokker noe mer, fordi det tar en nærmere et kvarter å få de på! - Når du går til innkjøp av crocs, fordi "de er jo behagelige"!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Når du starter å gråte, bare ford kjæresten har glemt yndlings is/sjokolade, og du forteller han at han ikke bryr seg om deg (enda han kommer med 4 potetgull poser, fordi du ikke klarte å bestemme deg for smak, ferske boller, melken du bare mååå ha og lakris i alle former) Når du sparker mannen ut av senga midt på natta, gir han en handlelapp og ber han rappe seg litt! Når du ser på tv, og gråter hver gang du ser en valp
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Ja hehe. Men jeg håper du slipper akkurat det der med bekkenløsninga. Det var ikke noe godt. Jeg har ei venninne som spiste gummistrikker og tygget på gummistøvler. Og min mor fortalte engang at da hun skulle ha meg begynte hun plutselig å stortute for at det var utsolgt for varme fiskekaker i ferskvaredisken på butikken.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 Haha, den der valpegreia er såååå meg for tiden!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #8 Skrevet 7. oktober 2010 00:00 her Er meg også :-P tårene spretter frem bare, forstår det ikke :-P Men er desverre den som klager over hvor ufølsom samboeren er, om han har glemt en av 1000 ting :-/ :-O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå