Gå til innhold

Er dibbing en stor del av livet ditt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså bruker du mye tid her inne hver dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men gjorde det før.

Skrevet

Nei er her helst på kvelden, men glemmer da gjerne å legge meg. :)

Skrevet

Ja. Må alltid innom og se om det skjer noe nytt her! Et skikkelig festlig forum gitt!:P Kjæresten klager over at jeg er avhengig, men han spørr stadig vekk om det har skjedd noe nytt her. Så rett som det er at jeg må ha høytlesning for å oppdatere han.. Hehe

Skrevet

Er innom en times tid hver kveld før jeg legger meg.

Skrevet

Periodevis. Nett no er eg her mykje fordi eg har vore sjuk i eit par veker og kjeeeder meg + får ikkje sove.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...