Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Altså bruker du mye tid her inne hver dag?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Nei er her helst på kvelden, men glemmer da gjerne å legge meg.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Ja. Må alltid innom og se om det skjer noe nytt her! Et skikkelig festlig forum gitt! Kjæresten klager over at jeg er avhengig, men han spørr stadig vekk om det har skjedd noe nytt her. Så rett som det er at jeg må ha høytlesning for å oppdatere han.. Hehe
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Er innom en times tid hver kveld før jeg legger meg.
Ranveig R Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 Periodevis. Nett no er eg her mykje fordi eg har vore sjuk i eit par veker og kjeeeder meg + får ikkje sove.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå