Gå til innhold

Rutiner for baby på 2 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte på angående legging på kveldstid og dagdupper..

Noen tips?

Baby vil ikke sove på kvelden. Legger a i 9 tiden, men sovner ikke ordentlig før vi kommer å legger oss. så vi går frem og tilbake fra klokka 9 til 11.. Noen tips til hvordan leggingen kan bli bedre?

Hun får forresten kun MM!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun ikke er klar for å finne roen alene, og har behov for mamma og pappa rundt seg? La henne sove i stua til dere legger dere, og så ta henne med opp. Dagrutiner er litt tidlig å innføre ennå. Min er nå 3,5 mnd, og dagrutinene har falt på plass av seg selv.

Min fant roen da hen var 2 mnd, men før denne tiden lå han i vugga si i stua til vi la oss, så samsov vi.

Du kan ikke forvente at en baby på 2 mnd skal kunne sove alene i senga si. Dere hører sammen :)

Skrevet

I den alderen fikk våre pupp når de var sulten og sov når de var trøtte. På kvelden lå de på stua hos oss til vi skulle legge oss og tok dem da med oss inn i senga vår. Veldig avslappet og deilig både for foreldre og baby.

Skrevet

Det har vi også gjort hittil.. Men, tenkte det kanskje var på tide å begynne med litt rutiner.. Men, det er kanskje for tidlig :)

Når begynte dere med rutiner?

HI

Skrevet

Ofte går det seg til av seg selv. Bare ikke vær for streng for tidlig. Mine har kommet inn i en god rytme i fem mnd alderen.

Skrevet

Vi lot rutinene komme av seg selv.. Babyen styrte showet og etterhvert ble han trøttere om kvelden og kunne legges tidligere og tidligere... Men ingenting galt i å lage seg en rutine med kveldsstell i 19 tida med bading, bleieskift og pysj på sånn at man er klar for natten... Så ta barnet med opp i stua igjen og vente til den er klar for natta, når nå enn det måtte være..... Ta tiden til hjelp!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...