Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg tenkte nettopp over at man blør 3 mnd tilsammen i løpet av et år! 3 mnd med smerter, griseri, tiltider kløe og lukt og ikke minst et ukontrollerbart hat for alt rundt seg! Hva om menn kan ta over for oss? Jeg sier ikke nei takk til å føde frem barn, men jeg har hatt menstrusjon i 15 år nå, det er 42 mnd med blødning tilsammen (har allerede trukket fra 1 år siden jeg har barn) det er faktisk 3,5 år med blødninger! Det er jo helt utrolig egentlig! Jeg er faktisk ekstremt pms nå! ventet positiv test men i stede kjenner jeg TR er på tur!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Heldig du er da. Jeg blør over 5 mnd hvert år.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 prøv å regn ut hvor mange år du har blødd da!
Ranveig R Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Då er eg heldig som berre blør kanskje 52 dagar i året ) Men eg har hatt nokre år på minipiller med blødning og ikkjeblødning på ca 50/50-fordeling, så eg har litt blødningsfri å ta igjen.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Blør bare tolv dager i året jeg, og knappest det:D Og har vært mensenfri i 4 år grunnet to svangerskap, amming og spiral. good good
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Vet du hva, med pcos så hadde jeg gladelig hatt mensen tre måneder i løpet av et år, nå har jeg det knapt 3-4 uker i løpet av et år, fordi EL er så skakkjørt.. Oftere mensen ville ha betydd flere eggløsninger, og større sjanser for å bli gravid!..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 Sist jeg hadde mensen var rett før jeg ble 18 år, ble gravid 3 dager etter 18 årsdagen min, gikk gravid og hadde selvsagt blødninger etter fødselen, så begynte jeg på p-sprøyta og har ikke hatt mensen siden;) er når 20.5 år;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå