ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Tenkter også på hotell? Noen tips på denne fronten også? Tenkte jeg skulle overraske samboer med noe hyggelig for oss to. Har skaffet barnevakt for sønnen vår. Gleder meg til å kunne ha litt "oss" tid. Sønnen vår er 10 mnd, og helt skjønn. Vi deler rom da vi vi venter på å ta over et hus til sommeren, så vi lever litt trangt. Trenger å pleie forholder litt. Så.. noen som har noen tips til hva vi kan finne på i Oslo? Inkludert i et fint hotell?
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Superromantisk restaurant: Brasserie Blanche i Hegdehaugsveien. Se www.blanche.no
Berta_78 Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Gabelshus er et veldig hyggelig, pent og romantisk hotell på Frogner/Skillebekk. Hos Thea er en skikkelig koselig ganske bra restaurant kanskje hundre meter fra hotellet. ellers i nærheten er Palace Grill og Alex Sushi, mine to yndligsrestauranter. Palace er bitteliten og kanskje ikke veldig romantisk i utgangspunktet, men man er garantert en uovertruffent fantastisk matopplevelse og en veldig hyggelig og morsom kveld, noe som kanskje er enda bedre enn klassisk stearin-romantikk når man først har barnefri? (dyrt! og ingen bordbestilling, man må komme litt tidlig). Alex har den beste sushien som finnes ganske enkelt :-) Klosteret er veldig romantisk (ligger på andre siden av sentrum), Baltazar er råbra og romantisk (ligger midt i sentrum). Mares er en knall fiskerestaurant som ligger på Frogner/solli, ikke langt unna hotellet jeg anbefalte det heller. Håper dere får det hyggelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå