Gå til innhold

slankepiller på resept.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått slankepiller på resept av legen min. Jeg er ikke så veldig stor. Har en BMI på 28. Husker ikke hva de heter for jeg klarte og glemme igjen resepten min. Men det jeg fikk resept på skulle visst gjøre at man dreit rent fett. ca 40 %. Noe som vet hva disse pillene heter? har lyst til og lese litt på internettet først

Eller om det er noen som har hørt om disse. Eller har gått på dem?

En går vist mye på do.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være xenical?

Synes det er rart at han gir deg resept på det når BMI'en din ikke er høyere, men han er lege og ikke jeg.

Jeg gikk på de for endel år tilbake.

Du driter ikke rent fett. De hindrer at endel av fettet blir tatt opp av kroppen og kommer rett ut igjen.

Hvis du spiser fettfattig mat så vil det være minimalt med fett som kommer ut. Derimot spiser du mat med mye fett vil du nok drite mer eller mindre reint fett. ja.

De skal tas en før måltidene.

Jeg gikk ikke ned så mye med de, men fikk meg en skikkelig lærepenge som gjorde at jeg reduserte fettinnholdet i maten jeg spiste.

Skal du spise virkelig fettrik mat bør du nok holde deg veldig når en do. Det er vanskelig å knipe når det kommer fett og ikke mye annet.

Skrevet

Det er nok xenical du har fått ja. Bare husk på å ikke fis, fis kun når du sitter på do for kommer sånn oransje fett greier ut av ræven:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...