Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 synes familien min er noen av de verste syndinger. Jeg er amerikansk, familien min bor i USA. Jeg er gift her i norge og er Facebook venner med mange i familien til den norske mannen min. Dessverre er også moren min og bestemoren min venner med dem de også. Moren min bruker Google translate og later som om hun kan norsk. Hun nekter helt, men det hun finne på å skrive er helt tragisk. Hun må svare på hver minste ting bare for å bevise flest mulig om at hun "kan" norsk. Bestemoren min - det er bare ikke til å tro det hun kan finne på å skrive. Hun kan skrive en privat melding med delikate opplysninger på veggen min. Hun har til og med skrevet en lang tekst på veggen hvor hun forklare at hun har hatt problemer med avføring i det siste og har slitet mye med luft i magen. Jeg klaget til moren min etter fødselen at jeg hadde gått opp så mye i vekt - bestemoren skrev på veggen min " Hørte at du nå veier ****, så synd det, men jeg vet at du får det bort til slutt, bare synd at du ikke kan bli så tynn som du var når du var gift med XXXX. Sikkert lurt at du datet YYYY på siden, XXXX likte aldri damer med former."
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Har du forklart for dem at det er forskjell på veggmeldinger og private meldinger på FB da?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Hadde blitt fornærmet om noen skrev slikt helt åpent på fb jeg Men, samtidig kan det jo være at bestemoren din ikke er klar over at det er helt offentlig? Ikke alle i den eldre generasjonen som skjønner det der helt..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 hahaha jeg ler HØYT! sorry!! men dette var skikkelig morsomt! takk! hihihi stakkar deg da..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 kan du ikke kopiere noe moren din har skrevet som hun mener hun IKKE har brukt google til? morsomt...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 HI igjen: Her er noe moren min har "skrevet på norsk" Vi flytter neste måned til andre siden av byen og dette er fra en samtale når vi diskuterte om datteren min skulle bytte barnehagen eller ikke: "Jeg håper du bestemmer deg for å la **** i hennes gjeldende barnehage, før hun begynner barnehagen, måtte starte på nytt med ingen venner for en kort stund, og deretter måtte gjøre det igjen når hun begynner skolen, kan være litt mye for ...henne. Jeg tror YYYY kjøring til barnehage fra ny sted ikke vil være lenger enn hva han gjør nå. Det er verdt det hvis det holder henne fra har å gå gjennom alt som det er mye for en 5 år gammel. Men du er foreldrene, så du bestemmer deg! " En bekjente kommenterte "hvor flink" moren min var til å snakke norsk. Jeg skrev tilbake at det heter Google translate og at hun prøver å lure folk - gjett om mammaen min ble forbannet. Hun skrev tilbake "I am not a cheat" og har nesten ikke snakket med meg siden.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 Åh, dette var ustyrtelig morsomt å lese, beklager altså X-D men ja, det kan virkelig høres ut som bestemoren din ikke er klar over at veggen er offentlig..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #8 Skrevet 7. oktober 2010 Oi, det kunne se ut som en tekstmld fra kjæresten min Og han er norsk, men har tydeligvis litt vanskelig for å forklare seg på sms
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #9 Skrevet 7. oktober 2010 kan du ikke sperre veggen din fra henne?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #10 Skrevet 7. oktober 2010 HI igjen. Er mulig jeg "avslører meg selv" med å skrive dette, Er sikkert ikke så mange som har hatt samme problemet, men må bare.. Like greit å legge til at bestemoren min /hun er 73 år forresten) liker å flørte med gutter på nett... kan hende at hun gjør mer enn å flørte av og til også. En gang, for et par år siden, fikk jeg en epost av henne. Jeg åpnet den og fant ...ermmm.. naken-bilder av henne. Dvs at jeg fikk naken bilder av bestemoren min...fra bestemoren min. Hun sendte dem til meg ved et uhell. Var egentlig meningen å sende dem til en mann hun pratet med på nettet - en 19 åring fra Pakistan nemlig. Jeg ble flau...jeg ble traumatisert Tenkte at jeg måtte si noe, så hun ihvertfall ikke måtte gå og lurer på hvorfor han ikke kommenterte bildene hennes. Så jeg skrev en epost til henne og forklart at hun dessverre hadde sendt noen spesielle bilder til meg. Hun beklaget selvfølgelig, men virket ikke flau i det hele tatt. Hun spurte meg bare om hva jeg syntes om bildene, om jeg mente hun så bra ut. Helt seriøst.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #11 Skrevet 7. oktober 2010 Hahaha! Å hjelpes for en familie! Sorry at jeg ler, men dette tok kaka! Haha!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #12 Skrevet 7. oktober 2010 huff, herregud for en familie, hehe. Stakkars deg som måtte se din bestemor naken, hehe. Sorry for at jeg ler, men det er ganske morsomt
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #13 Skrevet 8. oktober 2010 HI igjen Det er greit, jeg må bare le jeg også. Har lært å se det morsomme i diss tingene. Man må kunne det for å overleve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå