Gå til innhold

Hjelp! Raser opp i vekt..


TinemorC

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er så vanskelig å legge på meg! Har lagt på meg nesten 6 kg allerede og er redd for at det ikke skal stoppe før jeg er over 15 kg.. Er bare 160 cm høy og veide 70 kg før jeg ble gravid. Klarer ikke kose meg med at magen kommer!

 

Hvor mye har dere andre lagt på dere til nå? Har lest flere steder om andre som bare har gått ned før uke 15.. Håper noen andre har erfart det samme som meg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene om dette problemet. Jeg er akkurat ferdig med uke 16, og har lagt på meg 7 kg til nå. Spiser sundt (men kanskje mye mer enne tidligere..) og drikker mye vann, men det har blitt lite morsjon pga dårlig form. Jeg er også bekymret for om jeg kommer til å bikke 85 kg når jeg nærmer meg slutten av svangerskapet. Jeg har bestemt meg for at jeg bare får la være å tenke så mye på hvordan jeg ser ut, og heller ta actions på dette i etterkant...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Du er ikke alene nei. Jeg fødte for 8 mnd siden og er gravid igjen så kroppen min har rett og slett ikke rukket å komme seg. Men gikk ned 12 av 14 kilo kilo etter svangerskapet. Problemet mitt etter graviditet er at j legger på meg fort igjen etterpå. Blir så sulten da j ammer. Jeg har ikke lagt på meg mer enn 3 kilo så langt. Håper d ikke blir så mye for j er ganske overvektig fra før. Kiloene får man ta tak i etter fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, jeg og. Er i uke 19 og har lagt på meg 7 kg allerede, ikke gøy. Skal bli "spennende" å se hvor dette ender! Men men, var på UL på onsdag og alt så bra ut med den lille, det er jo det viktigste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro! Det er så så forskjellig når i sv.skapet man legger mest på seg. Jeg venter nr 5 og har i alle sv,skapene lagt på meg 8-10 kg fram til uke 20. Har endt opp mellom 16-18 kg hver gang. Går ned kiloene etter ett års tid uten å stresse. Kos dere, og ikke les om alle de som går ned eller har lagt på seg 3 kg i uke 28 o.l.

 

Nyt de få månedene med et mirakel i magen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...