Gå til innhold

Ditt favorittnavn :


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kanskje du har flere..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annie

Clara

Molly

Lilly

Stella

Alma

Astrid

Cecilia

Caroline

 

Sean

Edward

Philip

Arthur

Thomas

August

 

Skrevet

Lovise - det heter moren min. Får mer og mer sansen for dette.

Iver - det heter sønnen min :)

 

Ellers liker jeg Ingrid, Emrik, Olve, Solvår, Olai etc.

Skrevet

Emma. Vet det er temmelig oppbrukt, men jeg syns det er så søtt.

Skrevet

Uttales det "Sofy" da eller?

Skrevet

Her til lands uttales det vel likt som Sofie.

Skrevet

Siobhan... Om vi hadde bodd i et engelskspråklig land.. Uttales Sjivåån... (Jentenavn)

Andre favorittnavn til jenter er:

Lærke

Lykke

Engla

Ellinor

Åsne

 

Guttenavn:

Jacob

Aksel

Magnus

Jens

Ask

Skrevet

Hadde jeg bodd i et engelskspråklig land ville jeg valgt Claire. Desverre funker det ikke her i Norge, samme hvor mye jeg foretrekker engelske navn. "Kler" liksom, hehe. Stakkars.

 

 

 

 

Skrevet

Greger

Aksel

Louis

Torjus

Willhem

Tidemann

Håkon

 

Iben

Nora

Alma

Emmelin

Oline

Emmerense

Sonja

Vårin

Edel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...