Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Annie Clara Molly Lilly Stella Alma Astrid Cecilia Caroline Sean Edward Philip Arthur Thomas August
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Lovise - det heter moren min. Får mer og mer sansen for dette. Iver - det heter sønnen min Ellers liker jeg Ingrid, Emrik, Olve, Solvår, Olai etc.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Emma. Vet det er temmelig oppbrukt, men jeg syns det er så søtt.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #9 Skrevet 7. oktober 2010 Her til lands uttales det vel likt som Sofie.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #10 Skrevet 7. oktober 2010 Siobhan... Om vi hadde bodd i et engelskspråklig land.. Uttales Sjivåån... (Jentenavn) Andre favorittnavn til jenter er: Lærke Lykke Engla Ellinor Åsne Guttenavn: Jacob Aksel Magnus Jens Ask
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #11 Skrevet 7. oktober 2010 Hadde jeg bodd i et engelskspråklig land ville jeg valgt Claire. Desverre funker det ikke her i Norge, samme hvor mye jeg foretrekker engelske navn. "Kler" liksom, hehe. Stakkars.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #12 Skrevet 7. oktober 2010 Greger Aksel Louis Torjus Willhem Tidemann Håkon Iben Nora Alma Emmelin Oline Emmerense Sonja Vårin Edel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå