Gå til innhold

12 ukers UL i Asker, Bærum, Oslo; Drammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ta en UL i uke 12 for å sjekke om alt er ok, før jeg forteller mine to gutter om den lille i magen. Jeg vil også få sjekket evt nakkefold. Har noen et godt tips?

Er ikke viktig med 3D UL, det er altfor tidlig, vil bare sjekke at fosteret er friskt! :)

Takk for råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt på Byporten i uke 11-12. Godt fornøyd:-)

Skrevet

Har vært på St.Joseph medisinske senter i Drammen :) Veldig hyggelig dame som tar ul der, forklarer masse og får med fine bilder:) Koster 850kr første gang.

Gjest babyfabrikken1979
Skrevet

dr. Høye i Drammen. En fantastisk gammel herremann som må være verdens snilleste gynokolog, tlf 32837540. Han tar UL i uke 11-12, sjekker nakkefold o.l. Og så tar han ny UL i uke 30-32 for å sjekke eventuelle misdannelser som kan oppstå senere, (f.eks "vannhode", som han forklarte). Der betaler jeg ikke når jeg er gravid.

I Asker har du en privat gyno. som holder til oppå taket på Trekanten, husker ikke hva hun heter, dessverre. Men der betalte jeg 1000 kr i egenandel.

Skrevet

Tusen takk for svar jenter! Dere er supre!!

Skrevet

Dette er riktignok i Hønefoss, men i og med du strekker deg fra Drammen til Oslo, så kan man svippe innom Hønefoss og :)

Han er spesialist, og er utrolig dyktig :)

Vesterngaten Medisinske Senter

Legene Svensbråten, Eikeland og Langdalen

Vesterng. 5, 3513 Hønefoss

Åpent alle dager mellom 08:00 og 14:30

tlf 32 17 91 30 (Besvares mellom 08:00 og 11:30 og mellom 13:00 og 14:00)

tlf akutt hjelp: 32 17 91 35

fax 32 17 91 40

Skrevet

Jeg var på majorstuaklinikken i Oslo:) Vi var veldig fornøyde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...