Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Dere er dere selv like... Mr. Perfect
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Ja, stakkars mennene som får middagen servert i et rent hus, rent tøy i skapet...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Er med på den! Kvinnfolk og tomflasker! Godt å være mann. -Mann
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Hvis damene er brødhuer, hva sier det om mennene som er sammen med dem...?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg sa ikke at alle her er brødhuer. Men jeg synes synd på de som er sammen med de som tilhører brødhuene her. Men, du skjønte nok ikke hva jeg mente.. Brødhue..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 Og jeg refererte til de samme mennene du snakker om, ikke om alle menn. Kan du ikke lese, brødhue...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #8 Skrevet 7. oktober 2010 Bare å åpne tre tråder her det, så ser man jo hva slags menn brødhuene er sammen med. "OiOi! Hva skal jeg gjøre? Mannen var utro i helga. Igjen.." "Mannen min hadde sex med ei jente på 17, men han ville bare hjelpe henne" Eller hva med hun som er "Skamfull :(" Litt lenger her nede.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #9 Skrevet 7. oktober 2010 hehehe, alltid morro med de kvisete fjortis guttene her inne som prøver å provosere:) Prøv noe nytt, småen;) Ingen som går på denne, ditt "brødhue" hihihi
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #10 Skrevet 7. oktober 2010 Tja.. Fire brødhuer i løpet av et kvarter er unektelig flere enn ingen..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #11 Skrevet 7. oktober 2010 Har mamman din lært deg å telle til fire, tipper du er stolt
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #13 Skrevet 7. oktober 2010 Sikkert maaaange tenåringsgutter her ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå