Ajam Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Kom over denne siden (link under) Jeg har extensions. Har 3 rader nederst slik at lengden blir fyldigere. Men luggen og en del av side håret har masse hår som bare vokser 3-4 cm, så detter det av. Annet hår bare knekker. Har også mye kløe i hodebunden. Kan grunnen være ext? http://www.seher.no/846120/naomi-campbell-fortsetter-aa-miste-haaret
Lurvetufsa Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg er frisør og kan hjelpe deg med noen svar. Kløe kommer av ext, dette fordi hodebunnen blir irritert, rød og dermed kløende. Dette fordi ext kan vri og lugge ditt eget hår fra hodebunnen av. Når det gjelder å miste hår så er håret på siden og i luggen tynnere enn bak, det er også mer slitasje der. Fordi man grer, pirker, steller osv mest det i front. Det er ikke alle som bryr seg så mye om det bak som det i front. Du skriver at det detter av når det har vokst ut 3-4 cm?? Når man har ext så skal man helst dra til frisøren og få det gjort opp igjen før det har gått 3-4 mnd. Håret vokser i gjennomsnitt 1cm i mnd. Mine kunder kom tilbake hver 4 uke. Da fjernet jeg alt, stelte håret (ext og hennes eget) og pleiet det. For så å sette det på igjen. Det er ikke alle som kan dette pga kostnader, men det blir penest og håret holder seg penere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå