Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Satt akkurat og så på en film av keisersnitt som jeg fant på mammanet. Mannen satt ved hodeenden av oprasjonssenga med et speilreflekskamera mens en venn sto i et hjørne av oprasjonssalen og filmet det hele med videokamera. Fikk dere lov til det? Jeg fikk siste barnet mitt med hastesnitt (ingen dramatikk) men mannen min fikk beskjed om å legge igjen kameraet på fødeavdelingen da vi trillet avgårde, det fikk han ikke ha med på oprasjonsstuen. Jordmor lot har snike seg til å ta et par bilder av babyen med mobilen da de stelte henne, men de dårlige bildene tatt med hans gamle mobil er de eneste vi har av henne før vi var tilbake på barselavdelingen mange timer senere. Det gjør jo ikke så mye egentlig, men de andre ungene har vi mange bilder av før de ble stelt. Helt nye på brystet osv.. Fikk dere ha kamera på oprasjonsstuen? Jeg hadde henne jo på brystet med en gang de tok henne ut, fikk lukte, kjenne og kose med henne før de stelte henne, men mannen hadde ikke noe kamera så han fikk tatt bilder av det utrolig hærlige øyeblikket..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Nei, jeg hadde planlagt snitt og det var ikke snakk om å ha med noe kamera inn på operasjonsrommet, av hygienegrunner...På oppvåkninga etterpå fikk vi tatt massevis av fine bilder:) Helt greit det, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå