h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Nå har jeg vært på min første Zumba time, noe som var kjempemorsomt, og til å anbefale.... Alle musklene blir berørt. Men må innrømme at jeg følte meg ganske stiv i bevegelsene i forhold til instruktøren...hehe. Men håper at det kommer seg etter hvert )))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Det hørtes kjekt ut!! Bevegelsene kommer seg nok etterhvert ja!! Greit å variere treningene litt:))) Zumba er det dansing?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2010 Ja, det er vel en ny danse måte. Mye hofte vrikking... Treningsstudioets beskrivelse: Zumba er en dynamisk, morsom og enkel danseklasse med høy treningseffekt. Inspirert av latinamerikanske og etniske rytmer kombinert med trinn fra hele verden. Fokus er å ha det gøy, trinnene spiller ikke så stor rolle! Bra for: Kondisjon og koordinasjon. Timen inneholder mye hoftebevegelser, noe som gir veldig bra trening av kjernemuskulaturen. I tillegg får du en god del styrkeøvelser for armer og bein underveies. Mange har opplevd å gå mye ned i vekt etter å ha begynt med Zumba. Du får brukt hele kroppen og i tillegg er det gøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå