Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg viste at mannen min ikke ville ha barn akkurat nå. Men jeg har likevel droppet p-piller.Og er nå gravid. Jeg har rett og slett lurt han. Klarer ikke glede meg over dette slik jeg burde glede meg over en graviditet. Gruer meg til å fortelle han at jeg er gravid.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Shit.. Får håpe at han klarer å ta det pent å glede seg over barnet.. Jeg hadde ikke sagt at jeg hadde lurt han da.. stygt å si det, men sant. Tror at den som blir skadelidende hvis han får vite sannheten og tar avstand fra deg og barnet, er nettopp barnet som ville vokse opp uten en far..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Uff da... Den er litt kjip!!! Glad det ikke er meg... Lykke til :/
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Åjda. De er kjip! Har du tenkt å fortelle at du lurte han, eller si at du bare glemte en pille da?
SameSara Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Du får forberede deg på å bli alenemor. Lykke til med den du!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Hei du Jeg er i samme situasjon. Vil svært gjerne ha flere barn, mannen nekter. Har derfor begynt på p-piller, men jeg slurver litt med vilje i håp om at det kan klaffe med en spire. På denne måten får han ikke vite at det er min skyld om vi skulle bli gravide. Vet det er slemt, men vi har alltid snakket om å ha 2. Vil ikke at nr 1 skal bli enebarn
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 Utrolig simpelt gjort av deg HI!! Herregud..jeg blir rystet over hva voksne kvinner kan finne på :-( men jeg håper for dere begge to sin del at han tar nyheten bra og at han vil glede seg over at du er med barn. Får vel bare si lykke til da..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #8 Skrevet 7. oktober 2010 Det er jo mange som blir gravide på p-piller da,kan jo bare late som du er en av dem )
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #9 Skrevet 7. oktober 2010 Ei jeg kjenner ble gravid på pilla men mest sannsynlig fordi hun hadde magesjau i noen dager.. Da gikk jo pillene rett igjennom..Kan evnt bruke det som unnskyldning nå som "ugjerningen" er gjort. Jeg vil også påpeke at jeg ikke er noe fan av det du har gjort og ville aldri ha gjort det selv. Lykke til med svangerskapet, samboeren din kommer garantert til å glede seg over det når den lille er ute:)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #10 Skrevet 7. oktober 2010 Ingen morsom situasjon å være i. Men kanskje du skulle fortelle han sannheten med en gang? Du kommer jo alltid til å bære på det om du lyver og sier at det var et uhell. Ei jeg jobbet med gjorde det samme. Mannen var ganske sur gjennom store deler av svangerskapet, men sier nå at han er overlykkelig for at hun gjorde det. Hopp i det. Lykke til :-))
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #11 Skrevet 8. oktober 2010 Å jaaa.. Du er ei sånn ei du...sånn som x'en til mannen min..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #12 Skrevet 8. oktober 2010 Enig med 00:41. Du bør vurdere å fortelle sannheten. Kan du leve med deg selv hvis ikke?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #13 Skrevet 8. oktober 2010 Hva om noen hadde lurt på deg en unge??? Plutselig hadde mannen sagt til det, om 8 mndr dukker det opp en baby med dine gener, altså sønn/datter i på trappa. Det var et uhelle, forbered deg, håper du gleder deg etterhvert.....
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #14 Skrevet 8. oktober 2010 Grunnen til at så mange blir gravide på P-piller er nok at det er mange som slurver og ikke forteller det. Jeg gidder ikke diskutere med dem som sier de ble gravid mens de gikk på P-piller, men jeg tror aldri på dem. Det HI har gjort ser jeg på som moralsk fulstendig forkastlig. Etter dette kan du aldri forvente at mannn din kommer til å stole på deg igjen. Etter min mening er dette mye værre enn seksuelt utroskap.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #15 Skrevet 8. oktober 2010 Næh..han hadde det på trappene..vil han ikke ha flere barn, nei så får han sterilisere seg. Da har han sikret seg for evig. Kan ikke forvente at dama har ansvaret alene. Spermen hans er faktisk veldig viktig for å lage barn. Lykke til med den lille spiren!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #16 Skrevet 8. oktober 2010 Til 09.15: P-piller er faktisk ikke 100% sikre, det er det ingen prevensjon som er. Så statistisk og teoretisk sett er det alltid en liten sjanse for å bli gravid selv om man bruker prevensjon. Til HI: Lykke til, uansett hva du velger å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #17 Skrevet 8. oktober 2010 Forskjell på det at en dame går på p-piller, og minsker risikoen, enn at dama ikke gjør det, bak hans rygg, for å bli planlagt gravid, mot hans vilje! Og nå skriver jo HI at hu er skamfull, så noe galt har hu jo tydeligvis gjort!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #18 Skrevet 8. oktober 2010 Ja, det er en bitte liten mulighet for å bli gravid hvis man tar pillen riktig, men den er mikroskopisk. Langt de fleste som blir gravide på pillen blir det pga slurv, men det er det ikke så mange som innrømmer.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #19 Skrevet 8. oktober 2010 Utrolig dårlig gjort av deg. Stakkars mann. Vel, når du først har blitt gravid så får vi håpe han tar det pent og at han kanskje vil ha det allikevel. Så får du vurdere om du skal fortelle hva du har gjort. du vet selv best om du kan leve med dårlig smak i munnen pga det du har gjort.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #20 Skrevet 8. oktober 2010 Blæ! Jeg ble gravid på pillen, og blir så deppa av sånne som deg. (til 09:15)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #21 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg har ei venninne som også ble gravid, men hun har sakt at hun slurvet.. Å kan si selv at jeg slurvet jeg også, men har aldri vært flink til å huske medisiner, eller lignende.. Min venninne sin kjæreste ville at hun skulle ta abort, men at hun kunne velge,og han skulle gjøre alt han kunne får at de fikk det bra sammen. Den dag i dag har de en vakker sønn på snart 3 år, og han er høyt elsket av begge sine foreldre.! Jeg skal være erlig å innrømme at jeg kunne funnet på å gjøre det samme..! Sett deg ned og ta en skikkelig god prat med han. Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene får at det går bra.!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #22 Skrevet 8. oktober 2010 Oi da, det var ingen lett situasjon. Men det her er det nok mange som har hørt om eller opplevd...forsåvidt ikke noe som gjør det mindre greit. Det er aller best om begge to ønsker og planlegger et barn. Men sånn er det jo ikke alltid her i verden, mange barn har blitt til ved et "arbeidsuhell" eller som du forteller. Håper du har en god, trygg og forståelsesfull mann. Da vil det gå bra det her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå