Gå til innhold

Kjenner dere noe?!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg venter mitt andre barn i Juni. Har ikke vært hos legen eller jordmor, men har tatt to tester og de har vært positiv. Det er 1 uke siden eg tok testene. Men eg kjenner ingenting!! Med mitt første barn kjente eg masse i fra første stund, en slags mensensmerte og urinveisinfeksjon smerte!! Men no kjenner eg ingenting!!! Ingen symtomer! Lurer på om eg skal ta en test til bare for å være helt sikker:P

 

Er det fler som har det samme som meg? Er det kanskje sånn at når vi venter barn 2 at vi kjenner mindre, at kroppen veit hva dette er....???

Har hørt at visst det ikke er så lenge siden sist en fikk unge så vet kroppen litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg tror det kan være litt hipp som happ jeg. Kjente ingenting sist svangerskao. Følte nesten jeg satt å løy til mine nærmeste når vi sa jeg var gravid. Men denne gangen derimot er det murringer, ryggvondt, oppkast, svimmelhet, ikkeno matlyst å hele pakka. Så jeg tror nok du kan ta d hele med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inlove.....

dette er mitt 3 barn å jeg kan ikke tro at jeg er gravid.. har vært til legen å tatt tusen positive tester. men kjenner ingenting..bittebittelitt kvalm til tider..

De forrige gangene hadde jeg plager fra dag 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang ble jeg kvalm og slet litt med kvalmebølger hele dagen fra 4 uker og til ca 11 uker. Forrige gang kjente jeg ingen ting. Bare litt mer trøtt enn vanlig, men da var jeg ganske vant til å være trøtt;) Denne gangen (er nå bare 4+2 eller noe, da;) ) så kjenner jeg heller ingen ting annet enn at jeg er litt ekstra trøtt, men det har jeg jo egentlig vært i 3 og et halvt år snart, så det er liksom ikke noe nytt;) Hehe... Forrige gang var jeg ganske nervøs siden jeg ikke kjente noe som helst, men denne gangen føler jeg meg litt roligere egentlig, ettersom jeg jo lærte under forrige svangerskap at det går helt fint å ikke kjenne noe til graviditeten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...