Gå til innhold

Har såååå lyst til å bli gravid :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og helst snarest mulig, har to fra før, og vil ha en til før de blir "alt for" store, de er 5 år og 8 år.

Må nok snakke seriøst med samboeren min om det når han kommer hjem, og høre hans mening om det ;-) , men er EI uke til han kommer hjem da.

Hadde egentlig satt gravid planer "på vent" pga at samboeren skulle starte på skole, og vi ville vente til han var ferdig, men nå ble det endringer i planene, og det ble ikke skolegang på han likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg å!!!! Får ikke med meg mannen min på det da. Har ikke verdens mest stabile økonomi akkurat nå, men er så utrolig baby-syyyyyk!

Skrevet

Jeg TROR jeg får med mannen, men er jo ikke helt sikker da ;-).

HI

Skrevet

da er vi 3.....

HAR SÅ LYST PÅ BABY!!! Men mannen er ikke like babysyk :((

Får bare prøve med litt ekstra kvinnelig sjarm ;)

Skrevet

Hva er det med oss damer og den babysyken da? Jeg også har såååååå lyst på baby!! Her var ikke kjæresten min interissert i å få unge på flere år. Men jeg har klart å overtale han til å starte prøvingen om et års tid.. Men det er fortsatt så lenge til!!! :P

Skrevet

jeg også har sååå innmari lyst på en liten nr 2. Men samboer vil kun ha en og nekter å snakke mer om saken. Er så utrolig lei meg for det for jeg føler meg ikke ferdig med å få barn. Savner å være gravid, amme, trille barnevogn osv osv. Hva skal jeg gjøre da? Mase? Akseptere at det bare blir en? Har dere noen gode ideer?

Skrevet

HI her.

Godt å se at det er flere ;-) , har lenge hatt lyst på en til, men da har det liksom vært litt halvveis på en måte, men nå som alt er så stabilt irundt oss, så kjenner jeg hvor lyst jeg har på en til.

Også hadde det vært så godt å hatt en periode mens de andre barna er "så små" å hatt bedre tid med de, og etter permisjon, så har vi også råd til at jeg går ned til 60 eller 80 % stilling. Men om jeg skal prøve på en til snart, så vil jeg gå ned i stillingsprosent etter permisjonen og ikke før.

I dag så snakket jeg med ei som er gravid, og da fikk jeg enda mer lyst på en til NÅÅÅ.

Skrevet

HI her.

Klarte ikke å vente med å snakke med mannen til han kom hjem, så snakket med han i går og i dag, og han var enig med meg, og han også ville at vi skulle prøve å få en til nå :):):)

SÅ GLAD nå :)

Skrevet

Nå ble jeg skikkelig missunnelig!! ÅÅh.. Lykke til med prøvingen!!:-)

Skrevet

HI her.

Tuuuusen takk :)

Er så glad nå at jeg sitter bare å smiler :-).

Gleeeder meg slik til mannen kommer hjem, og vi får snakket litt mer om det, og forhåpentligvis ta ut spiralen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...