Gjest Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Klart man kan, men man kan få falsk negativ. Jeg testet før mensen, og da tok det lengre tid før det kom svar. Vil anbefale deg en digital test. f.eks Clear Blue. Lykke til
It's all about me Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Ja du kan alltid teste, men ikke forvent noe positivt svar. For det er det mest sansynelig for tidlig for. Kroppen må jo rekke å produsere nok HCG først.
tine0810 Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg fikk negativt svar 2 dager før mensen....selv om jeg var gravid......testet positivt dagen etter mensen skulle komme. Brukte digital test fra apoteket begge ganger.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg testet positivt 5 og 6 dager før mensen når jeg var gravid. Og de ble positiv. Svak svak strek men fortsatt positiv:)
Ajam Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Testet også 5 dager før forventet mens, og den var svak positiv. )
Gjest Brooke Logan Skrevet 8. oktober 2010 #7 Skrevet 8. oktober 2010 Testet svakt positivt på test fra billige-tester.no. Tror det var fire dager før. Har hørt at disse kan være bedre enn digitale, jeg da. Men, som sagt, du kan jo være gravid selv om du får negativt noen dager før. Men jeg fikk altså den gledelige nyhet noen dager før :-)
Lemonia Skrevet 8. oktober 2010 #8 Skrevet 8. oktober 2010 Ja, det kan du, men ikke bli skuffet om det er negativt. Det trenger ikke bety at du ikke er gravid. Jeg testet positivt 9 DPO (dvs nettopp fem dager før ventet mens).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå