Gå til innhold

Syk baby/barnehageinnkjøring..

Anbefalte innlegg

Skrevet

MIni har vært 3 dager på innkjøring i b.hagen og er blitt forkjølet. Ikke feber, men rennende nese. Veldig dumt pga at hun ikke får gått i barnehagen og blitt kjekt med plassen, før hun MÅ være der pga vi skal på jobb. Men, ville dere tatt henne med i morgen og latt henne få leke litt mens jeg er der. Hun er i grei allmennform og ganske blid, eneste er jo nesen som renner og renner. Eller er det en veldig dum ide med tanke på at de andre barna blir smittet? (det er vel ganske vanlig at småbarn har rennende nese i barnehagen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare forkjølet hun er er det bare å la henne gå i barnehagen som hun skulle.

Ingen trenger holde barna hjemme pga forkjølelse så lenge almentilstanden er bra. Da hadde det ikke blitt mange dager i barnehagen om vinteren.

Skrevet

rennende nese er helt normalt og ikke noe å være bekymret for i forhold til smitte. Dessuten så sier de ansatte ifra dersom de mener hun ikke bør være der:) Hadde jeg skulle holde jenta mi hjemme hver gang hun hadde rennende nese/lett forkjølelse, så hadde det ikke vært mange arbeidsdager mellom september og april... Så lenge allmentilstanden hennes er god og hun ikke har feber, så går det helt fint:)

Skrevet

Grunnen til at jeg ikke vil la henne være der alene (altså uten meg) er fordi hun sover liite om nettene og de må sove inne i seng, som hun ikke er vant med. Måtte hente henne i går, da de ikke fikk henne til å sove...Tar ikke sjangsen på at hun blir super-overtrøtt og helt krakilsk stakkar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...