Gå til innhold

skal på ul i morgen pga blødninger og dårlig hcg. gruer meg....


bamsemomsen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor dårlig var hcg'en? Huff, det er grusomt!!!

 

På torsdag fikk jeg svar på hcg-prøve etter mye blødninger. Svaret var ikke positivt, og jeg var sikker på at det var slutt. Var stigning, men bare halvparten av hva det skulle vært, og for lavt i forhold til uken jeg skulle ha kommet til. Var på ul på fredag, og det lille hjertet banket og alt så bra ut.

 

Fikk så en stor blødning på mandag som varte hele dagen, og var på ul på onsdagen igjen. Alt så fortsatt helt perfekt ut, og jeg var kommet så lagt som jeg trodde.

 

Det er grusomt å gå og vente! Men håper du får like positivt svar som meg! Endelig begynner jeg så senke skuldrene. Jeg vet hvor tøft du har det, og unner ingen å gå gjennom all frykten og uroen. Krysser fingrene for deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hcg hadde gått ned :( jeg har lest historien din og lever enda i håpet. men er så fryktelig vanskelig og holde smil om munn når dette er det eneste jeg tenker på.. jeg klarer ikke forestille meg hvordan morgendagen blir om jeg ikke ser et lite hjerte banke i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, føler sååå med deg! Har vært gjennom en MA, og man tror aldri en skal komme opp av kjelleren. Høres desverre ikke så bra ut når hcg går ned, men jeg vil fortsette å krysse fingrene for deg til håpet evt er ute. En kjenner frykten i hver bit av kroppen, og det er umulig å tenke på andre ting. Huff. Ønsker deg lykke til i dag!

 

Stor klem fra ei som har vært i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...