Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Du sier at du vil forstørre eller løfte puppene? Blir han ivrig og er nærmest villig til og betale, eller nekter han deg?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Ikke helt det samme. Men fastlegen min har sendt en henvendelse om brystreduksjon for meg, dette vil også medføre et lite løft. Mannen ble ikke akkurat overbegeistrert og mente jeg er fin som jeg er..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Tror min ville lurt på om jeg hadde blitt sinnsyk... Jeg liker mammapuppene mine jeg, og han elsker meg som jeg er. Jeg kan løfte dem med bh om jeg vil. Blir de så store at de blir et helseproblem så skal jeg vurdere å forminske og løfte, men da er det jo noe helt annet og da vil han også være enig. Alle opperasjoner er fulle av risiko vet du. Jeg er sikker på at også du er fin som du er.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Hvilken str har du? Hvis mine blir større etter graviditeten og amming vil jeg også det, for jjeg har et ryggproblem og mine er oppe i 75E nå, men det begynner å bli for lite. Det vil ingen ende ta.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 85D, tror jeg. Om det ikke er DD. Ble større etter ammingen, og kjenner det i skuldrer og rygg.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Føler at de henger litt=P men mannen min "nekter" meg og gjøre noe med de.. HI
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 Min blir yr ved tanken. Han er en puppemann og mine har sunket og blitt mindre etter to fødsler med påfølgende amming. Ville sikkert hjulpet til å betale for det også tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #8 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg vil løfte puppene og magen. Mannen syns det er greit, men jeg må slanke meg først. Han blir ikke yr av det nei.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #9 Skrevet 7. oktober 2010 Mannen min vil ikke at jeg skal gjøre det, men jeg er rimelig lei av å heise dem på plass og ha et svært problem med å finne en bh som passer ordentlig, så jeg har sagt at det kommer til å skje enten han vil eller ikke. Han sier at de er perfekte for ham, og at jeg trenger ikke forandre på utseendet for hans del, men at han støtter meg uansett, og vil til og med hjelpe til om jeg mangler litt for å betale. Rett og slett fordi han vil at jeg skal ha det bra :-) Han er redd for hvordan det kommer til å bli, og om han kommer til å merke noe forskjell, eller om det blir komplikasjoner. Den saken i VG om operasjonsturisme gjorde ham ikke akkurat roligere ;-) Men han sier at så lenge jeg føler at jeg trenger det, og at det ikke er av overflatiske grunner, så er det helt greit. Han tuller med at han vil ha FFF cup, men da hadde han garantert blitt skuffa og sur ;-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå