Maddi Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Ønsker og selge en rosa reima vinterdress str 74 for kr 450 Bilde av dressen kan sendes på mail
Tante Gustava Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Nå vurderte jeg et øyeblikk å kjøpe, men innser at storebror vil nok protestere heftig om jeg ikler lillebror i rosa dress... Men et lite dytt får du jo
Maddi Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2010 Hehe! Er vel ikke sikkert han hadde blitt helt fornøyd da nei Men takk for dyttet! (der fikk jeg jammen dyttet litt selv også!)
Gjest eelis+kian Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg selger guttedress. Helt ny, lappen er enda på :-)
sillyfilly og Olivia Skrevet 8. oktober 2010 #6 Skrevet 8. oktober 2010 hvordan er Reima i størrelsen? Stor/liten? Tror den blir for liten for tusta mi gjennom hele vinteren hvis den er "normal" størrelse. Hun er 9 mnd nå.
Maddi Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2010 Hei! Dressen er stor i størrelsen. Som en 80.
❤lille stjerne❤ Skrevet 13. oktober 2010 #8 Skrevet 13. oktober 2010 måtte bare blande meg inn her og si at de er så store i str og runde i formen at den blir neppe for liten til en som er 9 mnd nå. Første reimadressen til jenta mi var str 74 og hun brukte den fra 14-18 mnd, den første tiden måtte vi brette opp ermene.
sillyfilly og Olivia Skrevet 13. oktober 2010 #9 Skrevet 13. oktober 2010 La ikke merke til at du hadde sendt brev eller hva jeg skal kalle det.. Litt treg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå