Gå til innhold

Reima vinterdress str 74 selges


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker og selge en rosa reima vinterdress str 74 for kr 450

Bilde av dressen kan sendes på mail

 

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vurderte jeg et øyeblikk å kjøpe, men innser at storebror vil nok protestere heftig om jeg ikler lillebror i rosa dress...

 

Men et lite dytt får du jo :)

Skrevet

Hehe! Er vel ikke sikkert han hadde blitt helt fornøyd da nei :)

Men takk for dyttet! :) (der fikk jeg jammen dyttet litt selv også!)

Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg selger guttedress. Helt ny, lappen er enda på :-)

Skrevet

hvordan er Reima i størrelsen? Stor/liten? Tror den blir for liten for tusta mi gjennom hele vinteren hvis den er "normal" størrelse. Hun er 9 mnd nå.

Skrevet

Hei!

 

Dressen er stor i størrelsen. Som en 80.

 

:)

Skrevet

måtte bare blande meg inn her og si at de er så store i str og runde i formen at den blir neppe for liten til en som er 9 mnd nå. Første reimadressen til jenta mi var str 74 og hun brukte den fra 14-18 mnd, den første tiden måtte vi brette opp ermene.

 

Skrevet

La ikke merke til at du hadde sendt brev eller hva jeg skal kalle det.. Litt treg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...