Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Og kan de kose, sitte i armkroken o.l enda? Mine gutter er 9 og 6 år. Spesielt eldstemann er enda veeeldig kosete. Kommer og klemmer meg rett som det er, vil sitte på fanget, i armkroken o.l. Og jeg håper det varer lenge, hehe;) Minstemann er mer av og på...men har aldri vært så koset av seg heller.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Gutten på 7,5 år elsker å sitte på fanget, kose og klemme. Mens jenta på 9 år, ikke er så ivrig på det. Men sitter gjerne i armkroken )
Ranveig R Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Eldste er 5 og veldig kosete. Det er omtrent umulig å sitte ved sida av han ved middagsbordet fordi han skal bort og klemme og kose *heile tida* Lille er snart 3 og om mulig enno meir kosete enn broren. Det er jo koselig, men det kan faktisk bli litt mykje av det gode. Men det har vel og samanheng med at ho er eit til tider veldig forsiktig vesen som blir fort redd og søker trøst på eit kjent fang.
Sånn kan det gå Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Våre er 19, 16, 14, 12, 10, 8, snart 7 og snart 5. Alle de 5 yngste sitter gjerne i armkroken, mens de tre eldste får en klem nå og da
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 5 1/2 og 3 år. De liker å sitte på fanget begge 2 =) Rett som det er må jeg gi plass til begge samtidig, eller de krangler om hvem som har minst plass =D
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 8. oktober 2010 #6 Skrevet 8. oktober 2010 De er 16,13 og 12 uker gamle. Jenta på 13 liker å sitte i armkroken, og minsten på 12 uker koser seg med puppen!
Lene~mor til tre Skrevet 9. oktober 2010 #7 Skrevet 9. oktober 2010 Har ei jente på 10 år og en gutt på 8 år Begge liker fortsatt å sitte i armkroken, men ikke noe særlig på fanget.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #8 Skrevet 9. oktober 2010 9 år, snart 7 år, 3 år og snart 2 år. Alle sitter i armkroken De to yngste sitter også på fanget, mens de to eldste gjerne sitter i armkroken og ser TV, lese i en bok e.l. Er ikke så ofte de to eldste har tid til å kose lenger, men når kvelden kommer og vi roer oss ned er det godt med en kosestund i sofakroken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå