Levine ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥ gravid Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Liker alle selv, å derfor er det så vanskelig å velge:) Leander Ludvik Felix Lukas Alvin Luis neo Takk for svar:)
prebs Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Ludvik - det er kjempekoselig! (Ville skrevet Ludvig, men det er fint uansett.)
Gjest Tuyo Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg liker veldig godt Ludvig,-altså med G Ellers så er jo Lukas et søtt navn. Kjenner en søt gutt som heter Alvin, men hadde nok ikke valgt det selv. Rangering: 1 Ludvig 2 Lukas 3 Alvin
♥ Herligheten ♥ Skrevet 7. oktober 2010 #8 Skrevet 7. oktober 2010 Lukas <3 2. Leander 3. Felix 4. Ludvik
Gjest Skrevet 7. oktober 2010 #9 Skrevet 7. oktober 2010 Ludvik er finest. Likt Lukas i 5-6 år, men blitt litt lei av det i det siste da det er så vanlig..
sommertiara Skrevet 7. oktober 2010 #10 Skrevet 7. oktober 2010 Da ville jeg valgt Alvin eller Ludvik (ville skrevet det Ludvig)
Gjest Skrevet 7. oktober 2010 #12 Skrevet 7. oktober 2010 Det kan ikke være vanskelig å velge mellom disse! Selvfølgelig Ludvik (helst med g, men pytt ;-) Leander - veikt, døgnfluenavn Felix - veikt, katt Lukas - oppbrukt Alvin - ikke pent Luis - ikke pent på norsk Neo - for meg høres det ikke engang ut som et navn, mer et kose-/kallenavn.
LilleBitteliten Skrevet 8. oktober 2010 #14 Skrevet 8. oktober 2010 Rangerer slik: 1. Lukas - Det er det jeg liker aller best av navnene på listen din. Synes det er et veldig bra navn. Så synn at det er så populært.. 2. Ludvig - Liker det best med g. Varmt og koselig navn! Får gode assosiasjoner. 3. Felix - Litt stilig! Men vet ikke helt om jeg liker det noe særlig. Tenker litt katt når jeg hører det.. 4. Leander - Helt greit. Sander er mye bedre! 5. Luis - Passer ikke i Norge. 6. Alvin - Ikke pent. 7. Neo - veldig lite pent. Tenker på det som et dyrenavn. "Neo Larsen" høres helt feil ut. Egentlig ville jeg valgt Lukas, men siden det er så populært stemmer jeg på Ludvig - som er et veldig bra navn! Heia Ludvig!
RockMyWorld Skrevet 9. oktober 2010 #18 Skrevet 9. oktober 2010 Liker bare Ludik av disse. Lukas til nød :-)
LilleTrille med en tulle Skrevet 9. oktober 2010 #19 Skrevet 9. oktober 2010 Liker aller best Felix og Ludvig, men er jo helt forskjellige kategorier... Personlig er Felix aller best:)
Dearest Skrevet 10. oktober 2010 #20 Skrevet 10. oktober 2010 Alvin (eller Elvin) er klart finast, pluss at det er meir tidlaust enn dei andre som er nokså poppis som det heiter....
MyBabii Skrevet 10. oktober 2010 #21 Skrevet 10. oktober 2010 Lukas Helst Lucas men Lukas er også fint! felix er også tøft!
Cornelianelia Skrevet 12. oktober 2010 #25 Skrevet 12. oktober 2010 Et enkelt valg: Ludvik (evt Ludvig). Koselig og sjarmerende navn. Vet om to små Ludvik og synes det er et nydelig navn som passer både på små babyer og på voksne menn. Begge jeg kjenner, skriver det Ludvik. Selv synes jeg nok egentlig at Ludvig er litt penere. De andre navnene var ikke helt min greie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå