Gå til innhold

Min "beste" venninne har stjålet visa kortet mitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite det i går da min gode venninne ringte meg.

Hun hadde mistet sin lommebok der mitt visa kort lå. Jeg hadde glemt det igjen. Så min "beste" venninne er hun som fant lommeboken. Hun tok da både mitt visa kort og min gode venninne sitt. Jeg har sperret kortet, og er ganske sikkert at det er utgått på dato og det har ikke chip!

Jeg bruker det kortet kun om jeg trenger og vise legitimasjon ute, for og slippe og miste det visa kortet jeg bruker.

men kan kortet uansett bli missbrukt? Har hørt at det går ann og gjøre det på buss og taxi. Min "beste" venninne er dessverre helt på kjøret fortiden. hun har 2 nydelige barn som hun snart kommer til og miste. Hun hadde nok ikke gjort dette om hun ikke hadde vært i den situasjonen hun er i.

Æsj vet ikke hva jeg skal gjøre. Da hun også nekter for det. Men er noen som har sett henne med kortene våre.

veldig rotete innlegg. beklager det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette forsto jeg ikke mye av gitt.

Skrevet

Hvorfor har du venninnen din sin bankkort da? er du under 18 år bruker det for å komme inn på byen? Mulig dere er fjortis alle sammen

Skrevet

Har du også problemer HI?

Du får sjekke kontoen din.

Skrevet

så lenge du har sperret det kan hun ikke bruke det. men du må uansett melde kortet tapt/stjålet. Ellers kan du ligge svett an hvis venninnen din eller andre f.eks foretar kredittkjøp etc. ved hjelp av din legitimasjon.

Skrevet

jeg er 22. nei jeg har ikke min venninne sitt bankkort.

hun som har tatt mitt bank kort har også tatt min venninne sitt bankkort.

Skrevet

Nei jeg har ikke noen problemer

Eneste problemet jeg har er at det skal svartne for venninnen min og hun skal være så stygg at hun missbruker kortet mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...