Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 at det er større sjanse for å være homofil hvis du er venstrehendt eller den minste i søskenflokken. Hva kommer det av? Mye man skal lure på. Har forøvrig flere homofile venner, men tør liksom ikke å spørre. Hilsen undrende
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Har hørt dette jeg også. Lille broren til min samboer er homofil. Om han er venstrehendt eller ikke vet jeg ikke, men han er yngst av 3 brødre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå