Vil ha babyen min her snart! Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Hei! Jeg har termin 13. oktober og begynner å bli veldig klar for å få denne fødselen overstått og møte den lille gutten min. I tillegg hadde det vært morsomt om han fikk fødselsdato 10.10.10 Har noen noen tips til hvordan man kan få igang fødselen naturlig? Jeg har hørt at man kan drikke litt sjampanje, og at dette skal hjelpe. Noen flere som har hørt det?
Nat27 Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Har hørt rødvin, men jeg tror nok ikke jeg ville prøvd akkurat den.. Har null-policy når det kommer til alkohol og svangerskap, så personlig hadde jeg nok gått for andre kjerrringråd som sex, kanel osv.. Når det er sagt, så er jeg litt av den oppfatning av at babyen ikke kommer før den er klar, og at det egentlig ikke har noen hensikt å prøve alt mulig..
Vil ha babyen min her snart! Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2010 Ja, jeg har nøyd meg med å lukte på vin og øl som mannen min drikker Æsj, kanskje igangsettelse rett og slett ikke funker... Jeg har også en følelse av at han kommer når han er klar, hehe. Men det er jo nå jeg er klar! VELDIG klar, haha
Nat27 Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Asså, det er jo bare til å prøve kjerringråd, de fleste skader jo ikke, hvertfall! Med mindre man blir besatt av å få ut ungen da og prøver for mye/ lenge osv..Det er jo lett for at det går oss fødeklare litt til hodet!! hehe! Hadde det bare hjulpet om mor var klar!! hihi... men det spørs om vi har så mye vi sku sagt.. Er kanonklar jeg også, har 16 dager igjen til ul termin..Håper jeg slipper overtiden!!!
Kialin Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 Aldri hørt at sjampanje skal starte fødsel, men derimot sterkt krydret mat og kanel. Tenkte jeg skulle bake kanelboller i dag, ikke for å starte fødselen, men greit å ha i fryseren til etterpå... (men blir ikke lei meg hvis fødselen starter fordi jeg inntar mer kanel enn vanlig!) Har termin dagen etter deg jeg, og samboer har bedt meg føde den 20.10. 2010, gjerne kl 20.10. Null medlidenhet for at jeg sliter med dårlig søvn og en mage som er i veien...
Hera_75 Skrevet 8. oktober 2010 #6 Skrevet 8. oktober 2010 Sex er vel ikke bare et kjerringråd, men har faktisk en vitenskapelig forklaring. Sæden inneholder prostaglandiner, som modner livmorhalsen. så jeg hadde gått for det! Kjenner flere det har funket for, dvs at fødselen startet rett etter sex.. men det betinger jo at babyen er klar!
tine0810 Skrevet 9. oktober 2010 #7 Skrevet 9. oktober 2010 Høres veldig fristende ut med både champis og rødvin.....men tror nok jeg også drøyern til etter fødsel......men gleder meg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå