MammanTilEmma❤ Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Nettopp flyttet inn i ny leilighet, å malte da rommet til jenta på 13 mnd før vi flytett inn. 3-4 dager sov hun på rommet, men har de siste dagene vært så sur og gretten konstant fra morgen til kveld. kan dette ha med malingen å gjøre?? har ligget der siden søndag nå. brukte jotun lady,vannbasert og jotaplast.
Guttemamma75 Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Rom man skal sove i skal jo luftes ut ganske lenge, og spesielt til barn. Jeg mener å ha lest at man bør vente i 3 mnd med å bruke et rom til barn etter maling!!! Du burde ha brukt sense eller green room, da er avgassene minst.. Oljemaling på lister og sånn er ikke så farlig fordi mesteparten av avgassene slippes ut i det første døgnet og så "lukker" overflaten seg etterpå.. Verst med veggmaling med andre ord,, Om det fortsatt lukter sterkt i rommet kan det jo være at barnet får hodepine av å ligge der - det får ihvertfall jeg om jeg ligger i nymalte rom.... Forsøk å ta henne ut av rommet et par netter så ser dere jo om det blir bedre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå