Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Skriver et vanlig innlegg, aner fred og ingen fare.. når jeg skal sjekke svarene er det spydige, frekke svar. Har jeg en dårlig dag fra før kjenner jeg det koker i meg av og til! Idioter altså! Får vel et "gå å legg deg" svar eller noe nå.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Helt enig med deg. Det er unødvendig å være så nedlatende som enkelte kan være.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Neida, ikke fra meg. Fra meg får du: Jeg forstår deg så utrrolig godt! Første gang jeg spurte om noe her inne, ble jeg både kaldt stygge ting, fikk frekke svar, og ble spurt om jeg var den eller den fra en annen debatt. Da hadd ejeg oppdaget barnimagen sidene samme dag. Ble værende her fordi jeg oppdaget terminsidene, og at folk har en helt annen tone der inne. Mange utnytter at de kan være anonyme, og så sier de bare de slemmeste ting. Sikkert synd i dem også, som må ha utblåsninger på fremmede på et forum. Husk at mange av oss her inne er snille og akkurat som deg da. =)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 helt enig. det virker som om mange her har alt for lite og fylle dagene sine med. derfor sitter de her og pirker på skrivefeil og skriver frekke svar for å prøve og være morsomme. utrolig kjedlig. det fører jo bare til at mange ikke skriver innlegg, færre seriøse innlegg.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Enig med deg dessverre. Gidder ikke lenger hverken legge ut eller poste ting her inne, holder meg helst til et av de andre forumene. Stikker av og til innom for følge med, men har opplevd at folk er mye mer nøkterne og hyggelige når en ikke kan gjemme seg bak en anonym knapp.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Helt enig med deg HI... Mange her inne på anonym er hjerteløse, plagede sjeler som må være kjip mot andre for å føle seg bra selv virker det som.... Teite er de...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 Enig, det er jo helt utrolig. Lurer på om de er sånn til vanlig også eller hva. Tror kanskje de blir sånn hvis de ikke gjør annet hele dagene enn å sitte her inne. Det er heldigvis mange hyggelige her inne også Håper du får en fin kveld
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #8 Skrevet 7. oktober 2010 Da bør du kanskje legge innleggene i et annet forum da vettu smartass!! Idioter? alle over en kam? Trur det er du som er en idiot jeg! stakkars deg som blir lei deg,huff og huff, hvordan skal det gå med deg i verden om du blir lei deg i et nett forum?!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #10 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg lurer litt på hvordan det skal gå med dere som sitter inne hele dagen og er frekke på et nettforum når dere faktisk kommer ut i verden. Går ikke an å oppføre seg sånn mot folk. Kan ihvertfall fortelle deg at du ikke kommer langt med det.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #11 Skrevet 7. oktober 2010 Kjekt med hyggelige svar da:) Jeg har alltid lært at en skal behandle andre som en vil bli behandlet selv, det har tydeligvis gått enkelte hus forbi her. Sikkert noen bitre damer med dårlig selvtillit som skriver stygge svar til folk her inne. Det er jo typisk bitre folk det, å tråkke ned på andre for å føle seg bedre selv. Akkurat som mobbere driver på. HI
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #12 Skrevet 7. oktober 2010 Er du her enda 16.16? Ja, jeg synes det er idiotisk oppførsel å svare som du gjør. Det sier SÅ mye om deg som person. Og jeg sa heller aldri at alle er idioter (det er mange hyggelige her også), men enkelte ja.
LiMette og lillegutt Skrevet 7. oktober 2010 #13 Skrevet 7. oktober 2010 Så er det akkurat sånne som deg som HI mener. Får du stor glede av å svare på en så surmaga måte? Jeg mener; hvorfor gidde? Jeg syns synd på deg som prioriterer å være på et nettforum som tydeligvis irriterer deg så mye. Da vil jeg ikke tro at du har så mye annet å gjøre, ellers ville du vel gjort det isteden. Helt enig med deg jeg, HI. Man får det så bra som man gjør det til selv, men det er det dessverre mange som ikke skjønner eller er enige i.
Gifteklar:0)) Skrevet 7. oktober 2010 #14 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg tror faktisk at de som svarer med frekke og spydige kommentarer ikke har det så greit med seg selv.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #15 Skrevet 7. oktober 2010 16.16: Akkurat sånne som deg er det som ødelegger anonymforumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå