Gå til innhold

Hvor er det beste julemarkedet i Europa?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

julemarkedet i Norge, Aker brygge:):) fra 25.nov til 23.des.

kjøpte noen spekepølser der i fjor av en veldig hyggelig ung mann!!

beste pølser:)

Skrevet

Jeg vil uten tvil anbefale julemarkedet i Hamburg, Tyskland! Er heeeelt fantastisk :D *savner...*

Skrevet

Julemarked på Tivoli i København er bare magisk! Her til lands har vi nesten ingenting som holder mål. Spesielt i nordnorge. Er nesten flaut!

Skrevet

Tenkte lenge på London, men tror jeg heller vil dra dit på venninne/shoppingtur på våren. Sikkert et dumt spørsmål, men ville du kjørt eller tatt fly? Er jo vinter så blir vel kanskje best med fly? :)

HI

Skrevet

Nuernberg er jo kjent for julemarkedet og Luebeck Fordelen med Nuernberg er at Muenchen er ikke så langt unna, julemarkedet der er også veldig fint.

Wien er enda finere men fryktelig fullt

Skrevet

Ville dere tatt med baby på 9 mnd på julemarked, eller for mye stress?

Skrevet

Mente du til Hamburg? :)

Kommer helt ann på hvor du bor det ;) Men er jo veldig greit å hoppe på et fly fra Oslo da...evt ta Kiel ferga og bil videre.

Men det er strengt tatt ikke behov for å ha med seg bil ned dit, er kjempe gode bane systemer som er veldig oversiktlige.

Er lettere å komme seg rundt i byen med banen, enn bil dersom man ikke er kjent i Hamurg ;)

Hadde jeg hatt råd, så hadde jeg selv reist dit i år...men satser på å komme oss nedover neste år <3

Skrevet

Vi kommer til å ha en baby på 8 mnd og et barn på 6 år desember 2011 og da vurderes det på høyt plan tur til julemarked i Hamburg i allefall :D

Skrevet

Ja tror nok absolutt Tyskland er i en særklasse når det gjelder julemarkeder.

Skrevet

Det aller, aller beste julemarkedet i Europa er "der Bremer Weihnachtsmarkt" i Bremen ;)

http://www.bremer-weihnachtsmarkt.de/

Andre pluss med byen er masse billige shoppingsentre, egen "spise/drikke"-område, flotte hoteller og et utrolig godt utbygd kollektivtransportsystem som slår det meste ellers i verden ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...