Villa Perlesukker Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg trenger hjelp til en ting som jeg da ikke får til fra min egen pc. Så jeg må ha hjelp fra en person der ute til å ta en titt på bloggen min og så se om det er mulig å kommentere....
Villa Perlesukker Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2010 og ps... er ennå litt hemmelig så ikke blås ut med linken ....hehe
Ranveig R Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Den er grei. Ser ut til at eg klarte å kommentere i alle fall )
Ranveig R Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 Eg er visst ikkje så flink på blogg-greier, eg skulle egentlig kommentere innlegget under. Men kommentaren stemmer for så vidt der den står og )
Ranveig R Skrevet 7. oktober 2010 #9 Skrevet 7. oktober 2010 *Mooahahahha* (= ond latter) Eg deler aldri linken med deg. ALDRI!
Villa Perlesukker Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #10 Skrevet 7. oktober 2010 Takk for hjelpen. Det er så lite å se der ennå at det er kjedelig så derfor er det ikke noe gøy å vise den ennå Må nok jobbe med den i 2-3 uker....
Gjest Skrevet 7. oktober 2010 #11 Skrevet 7. oktober 2010 Kom igjen - kom igjen - kom igjen!!!!! MASE MASE MASE Skal ikke si til NOEN at det var deg. Jeg MÅÅÅÅÅ se den!!
Ranveig R Skrevet 7. oktober 2010 #12 Skrevet 7. oktober 2010 Ingen problem. Men du blir neppe kvitt meg igjen, kjem til å følge med. Likar den slags )
Villa Perlesukker Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #15 Skrevet 7. oktober 2010 Men jeg skjønner ikke at jeg ikke skal få til en slik facebook greie... den jeg har nå er bare for å dele bloggen men man skal strengt tatt kunne trykke på bli medlem på facebook.... men men det kommer etterhvert
Villa Perlesukker Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #16 Skrevet 7. oktober 2010 Bakoversveis: du har ikke noen profil så ingen kan sende deg pm uansett hihi....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå