Gå til innhold

Av en eller annen grunn har jeg lyst til & teste meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt teit... men klarer ikke og styre tanken unna!!

Har hatt menstrasjonen for en 2 uker siden ca - noen dager kanskje... men har såå lyst til og bare teste for og teste igjen :/ noen andre som har gjort det, eller lever jeg i en boble...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg hadde også TR for ca. 2 uker siden, og ja, jeg vil teste på nytt:P Det er ikke første gangen heller.. Har testet meg mange ganger etter at TR er over, bare sånn for å bekrefte. Sitter jo alltid med et lite håp da vettu! Jeg føler definitivt at jeg begynner å leve i en boble nå.. Hvis det ikke skjer noe snart legger jeg meg i koma!

Hvor lenge har du vært prøver? Min 8pp nå, begynner å bli desperat! :P

Eggløsning disse dager, så jeg krysser fingra! Har jo million symptomer, som egentlig bare er symptomer på eggløsning, ømme brystvorter, hodepine, super trøtt, tisser ofte, murringer osv..

Lykketil :) Ta en test du, kanskje er det noe der?! :)

Skrevet

Vi er inni vår 9 pp... såå er veldig klar nå at det skal komme en liten spire :) Begynner og bli litt tussete* Kan ikke si noe at jeg har symtomer enn at jeg tenker at jeg har litt ømme bryster, men det bobler sinnsykt i magen og har følt jeg har hatt menstrasjonesmerter... såå.. men tviler litt på at det er noe da !! :/

Forstår veldig godt hva du mener, er vel i samme `` båt `` begge to :)

Ønsker deg masse lykke til, det må da bli våres tur snart ! Jett om jeg skal kjøpe ikke bare 1 men 2 tester :) * hihi *

Skrevet

* angrer på at jeg testet meg * hehe :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...