Des87 Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Litt teit... men klarer ikke og styre tanken unna!! Har hatt menstrasjonen for en 2 uker siden ca - noen dager kanskje... men har såå lyst til og bare teste for og teste igjen :/ noen andre som har gjort det, eller lever jeg i en boble...
Dreasi:) Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Hei! Jeg hadde også TR for ca. 2 uker siden, og ja, jeg vil teste på nytt:P Det er ikke første gangen heller.. Har testet meg mange ganger etter at TR er over, bare sånn for å bekrefte. Sitter jo alltid med et lite håp da vettu! Jeg føler definitivt at jeg begynner å leve i en boble nå.. Hvis det ikke skjer noe snart legger jeg meg i koma! Hvor lenge har du vært prøver? Min 8pp nå, begynner å bli desperat! Eggløsning disse dager, så jeg krysser fingra! Har jo million symptomer, som egentlig bare er symptomer på eggløsning, ømme brystvorter, hodepine, super trøtt, tisser ofte, murringer osv.. Lykketil Ta en test du, kanskje er det noe der?!
Des87 Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2010 Vi er inni vår 9 pp... såå er veldig klar nå at det skal komme en liten spire Begynner og bli litt tussete* Kan ikke si noe at jeg har symtomer enn at jeg tenker at jeg har litt ømme bryster, men det bobler sinnsykt i magen og har følt jeg har hatt menstrasjonesmerter... såå.. men tviler litt på at det er noe da !! :/ Forstår veldig godt hva du mener, er vel i samme `` båt `` begge to Ønsker deg masse lykke til, det må da bli våres tur snart ! Jett om jeg skal kjøpe ikke bare 1 men 2 tester * hihi *
Des87 Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2010 * angrer på at jeg testet meg * hehe :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå