Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 her har vi vert sammen snart ett år og jeg er gravid i uke 9nå..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 vi var sammen i 6 år før det ble aktuelt med barn.for vår del var det veldig positivt å bli ordentlig kjent før vi ble for tett knytta sammen,samtidig kunne vi finne på ting på sparket uten å ta hensyn til noen. men vi var jo unge da vi møttes,jeg var bare 19 år.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Begynte og prøve litt over 1 år etter at vi ble sammen
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Vi var sammen i 6 år før vi giftet oss og ble planlagt gravid rett før bryllupet. Men vi traff hverandre da jeg var 17 år gammel, og ville få ferdig utdannelse og diverse før vi fikk barn.
Ranveig R Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 Eg har ønska meg barn frå eg var 15-16 eg, uavhengig av om eg hadde kjæreste eller ikkje ;o) Eg blei kjæreste med mannen min då eg var 19. Eg studerte då i utlandet (og han jobba her heime), så det var ikkje praktisk gjennomførbart å få barn før etter studiene. Heldigvis kanskje. Vi forlova oss etter eit år, og gifta oss etter nesten 3 år, då eg flytta heim igjen. Vi fekk første barnet då vi hadde vore gift i eit knapt år. Hadde eg budd heime heile tida hadde vi gjerne fått barn tidlegare, men eg trur det var godt for gubben å få såpass med tid på seg, han som aldri i livet skulle ha verken kone eller barn...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Vi bestemte oss for å få barn etter 8 år.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 Var sammen i ca 8 måneder da vi ble gravid med førstemann, vært gift i 10 år etter det
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #8 Skrevet 7. oktober 2010 Ble uplanlagt gravid (laaang historie) kort tid etter at vi ble sammen, vi valgte å beholde, mistet desverre ved for tidelig fødsel. Nå har vi vært sammen i 1 år og 3 månder snart, og jeg er fullgått 21 uker i dag. Det som hendte sist har gjort oss sterkere, både alene og sammen, og forholdet har stått en del tester på kort tid. Nå prater vi på forlovelse
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #9 Skrevet 7. oktober 2010 Var sammen med en mann i 6 år, før jeg innså at jeg aldri kom til å ville ha barn eller gifte meg med han. Så møtte jeg han jeg skal være sammen med for alltid, og etter et år var vi i gang med prøving. Det var bare så riktig og perfekt. Nå har vi vært sammen i to år og vi har termin i januar. Lykke og glede! =)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 7. oktober 2010 #10 Skrevet 7. oktober 2010 Ca 5 år, men vi var bare 16 år og 18 år når vi ble sammen da ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #11 Skrevet 7. oktober 2010 Ønsket oss barn etter 5 mnd. Etter 7 mnd ble jeg gravid
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #12 Skrevet 7. oktober 2010 Vi var bare sammen i 4 månder før vi begynte å prøve. Har vært sammen i over 2 år nå og har en herlig sønn.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #13 Skrevet 7. oktober 2010 Husker min mann ønsket barn etter 1 mnd, men vi var under 20 år da. Men det tok 5 år før ett uhell gjorde oss foreldre;)
☆☆☆ Skrevet 7. oktober 2010 #14 Skrevet 7. oktober 2010 Ønskte vel barn fra begynnelsen, men begynte å prøve etter ca 6 mndr, har ikke lykkes enda
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #15 Skrevet 7. oktober 2010 jeg fikk lyst på barn med kjæresten dne kvelden jeg traff han:) nå har vi vært sammen i fire år og har et barn på to og et halvt!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #16 Skrevet 7. oktober 2010 etter 8-9 år begynte vi å prøve. Vi hadde snakket om det noen år før det,da.. Men det hadde ikke noen hast. Nå har vi to og vi har vært sammen i 15 år..
Sånn kan det gå Skrevet 7. oktober 2010 #17 Skrevet 7. oktober 2010 Vi visste fra første stund at vi ville ha barn sammen og begynte prøvingen ca 5 mnd etter at vi traff hverandre første gang. Førstemann ble født 14 1/2 mnd etter første møte.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #18 Skrevet 7. oktober 2010 Rakk ikke å komme dit at vi tenkte på barn, ble uplanlagt gravid etter 2 mnd Men gjorde ingen ting da, har verdens fineste sønn
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #20 Skrevet 7. oktober 2010 Vi begynte å prøve da vi hadde vært sammen i ca 1 år...tok litt tid før jeg ble gravid,ca 1/2 år...Lille gullet kom til verden da vi hadde vært sammen i 2 år og 2 mnd... Vi flyttet både flyttet sammen (etter 1 mnd)og bestemte oss for å få barn relativt raskt,og angrer ikke på det.Det er nå snart 7 år siden vi møttes,og giftet oss i sommer:)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #21 Skrevet 7. oktober 2010 Ser jeg har "persen" her foreløpig. Vi var sammen i litt over 10 år før vi ble planlagt gravide på første forsøk. Og jeg var 23 da vi ble sammen... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå