Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg er 32 og han mener jeg tar 40-åra på forskudd og skrur opp kjerringfaktoren ved å klippe meg. Hadde dere tatt hensyn til den bedre halvdels ønsker eller gitt blaffen og bare gjort det?
SameSara Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Mitt hår. Jeg bestemmer. Ingen diskusjon!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Nekter deg? Hvordan skal han få til det? Binde deg til en stol og låse deg inne i huset?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Ja nå sitter jeg innelåst med kun en Iphone hehe..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Ville tatt hensyn til det han mener jeg. Ikke fordi jeg ikke har egne meninger, og gjør som jeg vil. Men jeg vil jo være fin for mannen min:) i hans øyne også, om det er med kort eller langt hår...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 Ville tatt hensyn til hans ønsker. Men om han hadde nektet meg (sånn på ordentlig), hadde jeg kanskje gjort det på trass.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #8 Skrevet 7. oktober 2010 Snu det på hodet: Sett at han ville spare til langt hår, eller anlegge skjegg og bart (eller noe annet som du syns ville sett grusomt ut). Ville du tenkt: Han bestemmer selv, eller ville du ønsket at han tok hensyn til din smak?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #9 Skrevet 7. oktober 2010 Mannen min er helt mot kort frisyre, han liker langt hår. Har forsøkt å forklare han at dette pistrete, lange håret mitt ikke er noe å rope hurra for, men når ikke inn. Jeg er 30 og tar hensyn til mannen.
It's all about me Skrevet 7. oktober 2010 #10 Skrevet 7. oktober 2010 Min mann mener det samme og det tar jeg hensyn til. Akkurat som han tar hensyn til at jeg foretrekker han uten skjegg. Kom forresten på da jeg en gang irriterte meg over en floke i håret og sa litt sint: "Ååååå, blir gal, nå er det like før jeg klipper av meg alt håret". Da hørte jeg fra guttungen på 4 i naborommet "Men da blir du jo en gammel mamma", he he he. Vi har _aldri_ snakket om dette ovenfor han, så det er en oppfattning han har kommet fram til helt selv.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #11 Skrevet 7. oktober 2010 Dersom mannen din sa at han ville spare til en skikkelig snurrebart.. Hadde du syntes det var greit? Og hvis ikke, hadde du da villet at han skulle ta hensyn til din mening?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #12 Skrevet 7. oktober 2010 wow, høres ut som både samboeren min OG fatter'n..... haha!! men jeg har gjort det mange ganger jeg..... (og jeg er 23, er ikke kjærring selv om man har kort hår, det er bare rått syns jeg..) nå sparer jeg da, men det er fordi jeg vil ha langt hår den dagen jeg gifter meg.. etter det så går det av igjen... jeg syns langt hår er slitsomt.. hehe
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #13 Skrevet 7. oktober 2010 Mennen min liker heller ikke kort hår på kvinnner, og jeg vil jo han skal synes jeg er fin, så jeg prøver å ha det litt langt (nedenfor skuldrene). Nå er ikke jeg typen til å ha kort hår heller da, ville aldri hatt det selv. Men noen passer det jo. Leste en plass at langt hår var en av de tingene en mann fant mest attraktivt på kvinner, på samme måte som mange kvinner foretrekker feks høye menn med kort hår.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #14 Skrevet 7. oktober 2010 Hva er poenget med å spare håret til bryllupet, hvis det ikke er deg? Skal du ha midlertidige silikoninnlegg, også?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #15 Skrevet 7. oktober 2010 JEG tror at mange menn bare TROR de liker langt hår best. Jeg har langt hår nå, og er fornøyd med utseendet, og hører positive ting fra andre. Men jeg husker da jeg i en periode hadde en ganske kort bob - DA fikk jeg komplimenter, da! Ikke spesielt om frisyren, men at jeg var så PEN. Mye flere enn jeg får nå, med det lange håret. Så jeg skal også snart klippe meg kort igjen. Trekker ltt ned at tenåringsdatteren min sier at "mamma, du må ALDRI gå den fellen og klippe deg kjerringkort". Men hun var bare baby den gangen jeg faktisk VAR kort på håret, så hun vet ikke hva hun snakker om.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #16 Skrevet 7. oktober 2010 Det der har jeg aldri skjønt da... Hvis man er typen som liker kort hår, og har kort hår, hvorfor i all verden skal man spare til langt hår for at man skal ha det på bryllupsdagen?? når det egentlig ikke er deg...?
Villa Perlesukker Skrevet 7. oktober 2010 #17 Skrevet 7. oktober 2010 Hehe slik er gulesider også...han liker jenter med langt hår sier han men jeg klipper meg når jeg føler for det Men helt kort...usj det passer meg ikke... Gjør som du føler for du!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #18 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg har alltid fått flere komplimenter med kort hår enn med langt, og egentlig foretrekker kort hår. Mannen min også foretrekker kort hår på meg. Men jeg har en liten og søt ansikt og er slank. Kort hår passer ingen som er feit med månefjes.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #19 Skrevet 7. oktober 2010 Kanskje hun har lyst til å glede mannen litt ekstra på den store dagen deres, da vet du. Noen får faktisk glede av det også, selv om det er er stort tabu blant enkelte her inne.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #20 Skrevet 7. oktober 2010 14:38 her... jeg forventer ikke at dere skal forstå det.. gidd å bland dere borti hvorfor jeg skal ha langt hår på bryllupsdagen min..... kanskje jeg har drømt om bryllupet mitt i mange år og har et spes bilde av hvordan jeg vil se ut? jeez...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #21 Skrevet 7. oktober 2010 14:38 her igjen: så at jeg utelot et spørsmål til geniet over her: hva søren har silikoninlegg med saken å gjøre?????
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #22 Skrevet 7. oktober 2010 Satt i samme "knipe" jeg, sambo nektet meg å klippe håret, da han først trodde jeg ville se mer "guttete" ut, og mye eldre enn jeg er. Jeg brydde meg NULL! Mitt hår, min avgjørelse! Dro bort en tur bare, og når jeg kom hjem, så var jeg kort klippt, først stirra han bare. Men, han måtte inrøme at jeg kledde det, og defentlig ikke så stort eldre ut/ eller som en gutt.. Han inrømte at det faktisk var sexy å se på. Uansett, det handler om deg og din mening, om du mener du kler sveisen, så skal ikke han få stoppe deg. Men forhør deg med frisøren først, de ser slikt før de klipper deg..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #23 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg bestemmer, men ettersom den eneste jeg egentlig bryr meg om å pynte meg for liker langt hår beholder jeg det. Det er en enkel måte å glede ham på.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #24 Skrevet 7. oktober 2010 Hehe, du må da selvfølgelig gjøre som du vil - men jeg syns faktisk både unge og voksne ser eldre ut med kort frisyre uansett om frisyren er aldri så trendy.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #25 Skrevet 7. oktober 2010 Mannen min nekter me ikke å klippe meg kort, men han har klart og tydelig sagt rett ut at han foretrekker at jeg beholder det langt i hvertfall noen år til. Om jeg klipper lugg, spiss bak eller om det er litt nedfor skuldrene eller ned til korsryggen spiller liten rolle for ham, fargen er også min avgjørelse så lenge jeg ikke kommer hjem med farger som hører hjemme i regnbuen sier han ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå