Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 og er det et navn som passer til? Tara Madelen feks?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Da liker jeg Sookie bedre. Men hvorfor skal folk alltid bruke navn fra årets mest populære tv serier?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Kjempefint. Har en "nyfødt" slektning som heter det.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 hmm... hvilket tv program er det? Jeg er ikke gravid nå, men tenker på en evt nestemann/jente og har et spesielt navn på dattera mi, og vil at neste også skal ha et litt spesielt navn. Ei jeg vet om heter Tara (hun er opprinnelig fra et annet land), og det var sånn jeg kom på å tenke å navnet hi
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #5 Skrevet 7. oktober 2010 True Blood. Før det var Tara mest kjent som gården til Rhett Butler og Scarlet O'hara.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #6 Skrevet 7. oktober 2010 Magasin for kvinner over middagshøyden...?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #7 Skrevet 7. oktober 2010 true blood her jeg verken hørt om eller sett (litt på utsida verden kanskje, hehe ) Men visste godt Tara var gården i Tatt av vinden. Nydelig film forresten hi
Gjest eelis+kian Skrevet 7. oktober 2010 #8 Skrevet 7. oktober 2010 Jenta jeg er tante til heter Tara (født i 2008). I begynnelsen syns jeg Tara var et ganske merkelig navn, men jeg ble jo vant til det. Nå syns jeg det er kjempefint :-) Tara Madelen er en fin kombinasjon.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #9 Skrevet 7. oktober 2010 noen som har forslag til en annen kombinasjon? hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå