Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg har et kjempeproblem! Jeg har to barn med en tidligere mann, 4 og 7 år, og vi deler omsorgen 50-50. Men samarbeidet går kjempedårlig, han lager konflikter, og tar dem gjerne foran barna (vil ikke snakke med meg på tomannshånd). Det siste minn sønn fortalte meg, var også at hans far hadde vært så sinna at han hadde slått i stykker pc-en, så han måtte kjøpe ny. Dette bekymrer meg! Jeg har en ny samboer (som min gamle hater, for han føler fortsatt den nye ødela for oss), som er like snill som dagen er lang, som er god med barna mine og meg. Hverdagene hjemme hos oss er stort sett gode, mens min eks sier spes den lille har veldig mange raseriutbrudd. Det jeg nå ønsker er å ha mer omsorg for barna, da jeg tror det vil være bedre for dem, skape en tryggere ramme om dem. Jeg burde nok kontakte BUFETAT, men vet min eks ikke blir med. Hvordan går jeg frem, har noen erfaringer?
Gjest Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg ville tatt kontakt med familievernkontoret. Det var kanskje der dere var til samtaler da dere gikk fra hverandre? Om ikke han vil være med, kan det være godt å lufte tankene med dem og kanskje få noen råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå