Gå til innhold

Dere bloggere - via blogspot.com


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man legge inn et innlegg og ikke publisere det men at det kun legger seg i etiketter/kategorier?

 

Har nemlig noen maler av ting jeg lager som jeg vil vedlegge som filer men ikke ha som eget innlegg...

 

Noen som skjønte hva jeg mente?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan hvertfall lagre innlegg som utkast. :) Kan kanskje skrive etiketter under og så lagre som utkast? Hehe, vet ikke om det var det du mente.

Skrevet

Åååå ok jeg må teste det med en gang :) Takk for tips ;)

Skrevet

Nei gikk ikke :) Men men det får gå.... hehe det blir bare 20 innlegg om dagen fremover hihi...

Skrevet

Ikke? Hmm.. Jeg har lagret som utkast flere ganger.. Men det går kanskje ikke an å legge inn bilder og sånt i utkastene?

Skrevet

Utkastene legger seg i alle fall ikke på front :)

 

Men det går greit har akkurat oppdaget at jeg kan lage flere sider hehe så jobber med øvre meny for øyeblikket :)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...